Femeia între “mamă” şi “târfă”

La vârsta de 14 ani am fost, pentru prima dată, implicată într-o relaţie mai de durată.9 luni de experimente şi experienţă în ceea ce mi se părea atunci dragoste. Un fel de dragoste în regim de atenţie şi prudenţă maximă. Iubeam libertatea cu mult mai mult decât iubirea în sine. Probabil Această dorinţă de a fi liberă amestecată cu o educaţie sexuală în stil ortodox, rural m-a determinat să nu vreau să fac sex până aproape de 20 de ani. Şi aici ma simt obligată să explic legătura dintre libertate şi abstitenţă. În satele moldoveneşti, cu oameni simpli, direcţi şi curioşi- sexul nu rămâne, decât foarte rar, o taină. Prin urmare,înainte să te dumereşti bine ce ai făcut şi ce ai simţit, dacă ai simţit în general..te pomeneşti cu doar două variante posibile de desfăşurare a propriului destin. Ori te mariţi, ori eşti curvă.

Aşa mi-au spus părinţii şi aşa mi-a confirmat iubitul. El era cu 3-4 ani mai mare şi mergea uneori la curve pentru că nu vroia să mă transforme nici în soţie şi nici în curvă, dar…. avea nevoie de sex, băiatul. Am acceptat asta ca ceva firesc , inevitabil. Tot de la el am aflat că curvele sunt femeile cu care faci sex pe la spate, unicile care fac sex oral(era un termen mai vulgar bineînţeles), şi culmea….din cauza că fac asta, la petrecerile moldoveneşti unde toată lumea bea dintr-un pahar, lor li se dă pahar separat. La curve se poate duce oricine şi oricând, indiferent dacă ele acceptă ori nu. Despre ele se poate vorbi foarte urât în public, de starea lor de curvă se pot folosi mai mulţi bărbaţi odată. Mai mult, barbaţilor necăsătoriţi asta nu le ştirbeşte nicidecum din imagine, iar când sunt afectate cuplurile căsătorite tot ea, curva, are de suferit dacă iubitul soţ se încurcă cu vreo una la beţie.

Cu vârsta am înţeles toată urâţenia şi banalitatea ecestei mentalităţi. Şi mult timp speram că lucrurile păreau aşa urâte de la “înălţimea” vârstei mele şi a celor care mă înconjurau. Prima mea experienţă sexuală a fost într-atât de reuşită, încât toate teoriile de mai sus s-au spulberat în primele secunde de plăcere. Dragostea şi dorinţa m-au ajutat să pot fi vulgară, sălbatică … Am avut norocul să dau peste un barbat de trebă, ce mai…Un bărbat care, până în prezent, îşi poate transforma soţia conservativă într-o desfrânată fără tabuuri.

Zic că am avut norocul pentru că ştiu… multe dintre noi nu-l au. Femei iubite cu adevarat recunosc adesea la o cafea ori un pahar de martini , între fete, ca au fost înşelate. Bărbaţi care îşi iubesc soţiile şi chiar sunt geloşi din motive prosteşti, se pot lăuda la bere, între bărbaţi, cu experienţe sexuale “extraconjugale”.Şi problema de cele mai multe ori, e doar în atitudinea asta infantilă despre sex.

Îmi pare atât de rău când în spatele unei cariere frumoase, după volanul Mercedesului, în interiorul celui mai nou medel de costum Hugo boss, ori chair Ionel, legat cu o cravată, reuşit combinată de către soţie, umplut de muşchi în valoare de 1000 de dolari pe an… în spatele unei perechi de ochi albaştri şi un penis de toată frumuseţea, se ascunde un băieţaş de 15-16 ani care încearcă disperat să scindeze femeia între mamă şi tărfă. Băieţandru, care nu se poate debarasa de opinia sa infantilă despre sex şi de aceea se joacă cu soţia de-a va-ţi ascunselea, dea baieţelul şotios care, pentru satisfacţia sexuală are nevoie să se ascundă în veceu, în grajd, în tufiş, să nu-l ştie ai casei…

Asta dragii mei flăcăi de la 18 la 58, se numeşte EGOISM. Femeia de lângă voi are nevoie de sex în aceeşi măsură. Mai mult, se poate descurca de minune în roluri atât de diferite. Aşa că ori fiţi bărbaţi şi descoperiţi târfa de lângă voi, ori lăudaţi-vă în continuare cu sfinţenia soţiilor cât timp ele vor visa disperate să fie “curve” cu altcineva.

Leave a Reply

