EL miroase a dragoste.

Când eram mică îmi visam, cu ochii deschişi, prinţul…. Avea ochi albaştri, plete lungi, era înalt şi suplu. Cu timpul prinţul viselor mele a chelit, s-a bronzat, a mai prins la kilograme şi muşchi …şi i-au apărut şi dinţi, mari albi  şi rari  ca ai microbistului Ronaldo…Prin câte a trecut bietul prinţ în doar 16 ani: a fost şi înalt şi nu prea, şi alb şi negru şi coreean, odată a avut păr verde să se potrivească cu costumaţia mea de Halloween…

Am uitat de prinţ în momentul în care mi-am întâlnit prima dragoste reală. Azi l-am scos dintr-o odaie ascunsă şi întunecată a creierului meu. L-am scuturat de sloiul gros de praf şi am început să-l compar cu soţul meu. Am găsit o singură asemănare între cei doi. În viaţa lor, eu, eram unica femeie. Nici în inima şi nici în creierul lor nu mai era loc pentru altcineva. Pentru că eu, aşa suplă cum sunt, m-am crăcănat pe tot spaţiul disponibil.

Cum se întâmplă, totuşi, că visăm la un tip de bărbat şi ne îndrăgostim de altul? Prima dată m-am ciocnit de această întrebare într-o seară de martie. Aveam 17 ani. Îi explicam iubitului de ce ne despărţim. El corespundea perfect idealurilor mele masculine de atunci, înalt, puternic, ras pe cap, făcea body-building profesional…visul multor femei, de asta îi era greu să înţeleagă motivul din care îl las.

Eu: M-am îndrăgostit de altul.

El: e mai bun decât mine?

Eu: nu neapărat. Ştii, când te îndrăgosteşti nu prea contează cum arată persoana respectivă. Pur şi simplu te îndrăgosteşti, fără să ştii de ce?

El: hm, important e să nu aibă mâinile ca bara de la troleibuz…LOL

Eu:   Chiar dacă are. Asta nu contează când te îndrăgosteşti…

Atunci când iubeşti, te îndrăgosteşti în neajunsurile LUI, poate mai mult decât în calităţile bune şi ai tendinţa să-i îndreptăţeşti fiecare stângăcie, fiecare idee banală, fiecare glumă proastă. Orice ar face îţi pare nostim. Şi cicatricea din creştetul capului, îţi pare oarecum mai atrăgătoare decât ochii mari, şi zgârieturile de pe mâini îl fac parcă mai masculin, şi penisul un pic încovoiat parcă îţi aduce mai multă plăcere….şi la fiecare întâlnire cu el te simţi un pic ameţită,… ca după prima ţigară.

Ce contează totuşi, atunci când te îndrăgosteşti?!

Sunt multe detalii de care trebuie să ţină cont un bărbat ca să-mi atragă atenţia şi mult mai multe pentru ca să mă determine să ne mutăm împreună. Dar un singur detaliu care îmi face inima să bată de două ori mai repede şi mai sonor, îmi taie respiraţia, îmi abureşte lentilele ochelarilor, şi-mi încurcă firele în creier –Mirosul . Nu l-am simţit conştient de la bun început, l-am simţit după prima noapte în care a dormit în patul meu. Dimineaţă a plecat şi eu tot nu mă puteam despărţi de perna îmbibată de mirosul lui. Cel mai frumos şi mai atrăgător miros pe care l-am simţit vreodată. Nu era vorba de parfum, era mirosul LUI Eram gata să fac orice ca să-l pot simţi din nou….

Evoluţia, educaţia socială, normele etice ne-au învăţat să ne alegem partenerii după alt gen de criterii, Totuşi instinctul animal îşi face perfect treaba, şi chiar nu cred că e cazul în care trebuie să-l inhibăm…

Există opinii că mirosul ar fi şi un test de compatibilitate între parteneri. Se spune că cei mai compatibili sunt cei cărora le place până şi mirosul de transpiraţie al partenerului. Sună oarecum straniu, respingător…dar adevărat, cel puţin în cazul meu.

Îmi place să facem dragoste dimineaţa, imediat cum deschidem ochii. El mă apucă de mână, îmi sărută palma, îmi spune bună dimineaţa cu privirea încă adormită, dar zâmbet sugestiv; îmi întind picioarele spre stânga… pentru a i le putea cuprinde pe ale lui. Sunt calde …de somn. Îşi strecoară degetele prin pletele mele roşcate şi ciufulite. Mă sărută uşor , des şi repede ; apoi mă apucă de talie şi cu o singură mişcare mă lipeşte strâns de pieptul lui…îi simt mirosul. Cel mai frumos miros pe care l-am simţit vreodată….

4 Comments »

  1. olea Said:

    mda..

  2. mblowblog Said:

    mda….?

  3. Calatoarea Said:

    Deci eu la tema miros pot sa scriu articol intreg. Multumesc ca m-ai inspirat. Ideea mirosului e una pe care o am de mult. Ce-i drept ca nu toti cred asta, eu insa STIU.
    “Există opinii că mirosul ar fi şi un test de compatibilitate între parteneri. Se spune că cei mai compatibili sunt cei cărora le place până şi mirosul de transpiraţie al partenerului. – atat de adevarat


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

