Întrebare despre sex…cu tentă politică

În orice relaţie stabilă, de durată vine o vreme când trebuie să schimbi ceva. Nu că s-ar fi întâmplat ceva rău… mai rău- nu se mai întâmplă nimic nou. Sexul se transformă în rutină. Ştii exact la ce să te aştepţi: Marţea şi joia sunt zile grele la serviciu, deci zile fără sex, luni suntem de regulă după petrecerea de duminică, după o noapte nedormită şi o uşoară intoxicaţie alcoolică. Deci chiar dacă va fi sex, va fi aşa repede ca să putem dormi mai bine după, miercuri s-ar putea să facem sex cu mai multă pasiune, sâmbătă seara avem timp şi pentru jocuri erotice, dacă adoarme copilul înainte de miezul nopţii, bineînţeles…

 Când sexul devine parte a agendei, dispare spontaneitatea, necunoscutul  – elemente care excită teribil. Când ajung seara în pat şi-mi stă în faţă un scenariu frumos, dar recitit e o mie de ori, şi cu sute de filme realizate deja, simt că trebuie să schimb ceva.

În una din zile fiind în starea asta,  după vreo 15 minute de sex, deja într-a cincia dintre poziţiile mele „comode” şi fără nici un orgasm, mi-a venit pofta să mi se vorbească urât, vulgar, murdar. Îmi apăruse o poftă nebună de sado-mazohism verbal, psihologic, care să ne completeze acţiunile. Dau să zic ceva şi nu-mi vine nimic vulgar şi sexual în aceeaşi măsură. Toate cuvintele vulgare în limba română, care îmi veneau la moment, îmi stricau pofta sexuală: pulă, cur, sulă, pizdă, a fute….blah….am trecut imediat la engleză. În câteva secunde vocabularul şi-a făcut efectul.

A doua zi m-am trezit cu întrebarea : De ce am putut găsi mai uşor, cuvintele potrivite, într-o limbă străină. De ce nu pot spune lucrurilor pe nume decât în jocul „de-a medicul” unde pot vorbi literar” . Unica explicaţie care mi-a venit este că noi, moldovenii nu prea avem o cultură a sexului. Despre sex se vorbeşte prea des ca despre ceva foarte urât. Cuvinte, sensul iniţial al cărora este legat de sex, se utilizează mai degrabă în certuri, înjurături.   Prin urmarea le poţi mai degrabă asocia cu bătaie conflict, lipsă de cultură, sărăcie, prostime, durere, lacrimi şi mai greu cu sexul în sine.

Tu poţi face sex în limba română?

3 Comments »

  1. Calatoarea Said:

    Nu, eu nu pot face sex in limba romana. Sincer. Si eu si El faceam sex doar in engleza. Niciodata nu am inteles de ce… pur si simplu nu-mi veneau cuvintele potrivite nici macar sa-i spun “asa… acolo, mai la stanga.. mai tare”

  2. amonim Said:

    pentru mine dimpotriva, e mai hot sa fac dragoste in romina, rusa sau franceza decit in engleza, desi ultima e limba de comunicare in cuplu, dar nu ma jelui nici pe ultima.

  3. thelessersin Said:

    nu ştiu, pentru mine româna sau rusa sunt mult mai hot decît engleza, deşi ultima este şi limba de comunicare in cuplu. dar şi engleza are avantaje sale.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

