Concurenţa mâinii drepte

Am Început sa scriu despre sex cu vreo 3 ani înainte s-o fac prima oara. Scriam la un ziar, în Chişinău şi mă inspiram din cărţi, din Internet şi din propri-am imaginaţie. Niciodată nu am aflat cât de citite ori utile erau articolele mele. Mă consolam cu faptul că erau redactate de oameni maturi, experimentaţi şi prin urmare nu aveau sa ma lase s-o dau în bară. Dupa vreo doi ani de creaţie mă consideram expert în domeniu, iluzie care mi-a rămas pentru mulţi ani înainte….

În articole am fost întotdeauna degajată, încrezută. În viaţa reală, e adevarat aveam uneori complexe legate de fizicul meu, dar , în linii mari, mă consideram o amantă ideală cu atâta teorie în cap…

Iluziile s-au spulberat abia dupa vreo 8 ani, deja căsătorită fiind. Barbatul despre care ştiam absolut totul şi căruia, în opinia mea, îi provocam plăceri nepământene-Masturba. Masturba şi atunci când eu îl aşpteptam fierbinte în pat. Adică mâna lui dreaptă  parea oarecum mai atractiva decât tot arsenalul cu care eram dotata de la natura plus tanga, sutien push-up, colanţi şi alte accesorii sexy.

Teoretic ştiam că masturbează. Şi în creierii mei aburiţi de teorie erau multe explicaţii logice. Şi eu, în articolele mele întotdeauna i-am dat drept la viaţă Masturbării. Mai mult, vorbisem despre asta cu bărbatul viselor mele, nu a ascuns niciodată că masturbează. Reproş pe care l-am primit drept în frunte şi aşa şocată fiind de fenomenul  cu care m-am ciocnit pentru prima data live. Şi atunci eu, cea mai liberală fiinţă din lume, fără tabuuri legate de sex, m-am transformat imediat într-o isterică care cumula reuşit toate calitaţile de la rubrica *de evitat  din articolele mele.

Logica şi experienţa mea teoretică îi dădea dreptate LUI, dar asta nu a fost un obstacol în calea mea spre disperare. Orgoliul asta feminin a ucis într-o secundă toată teoria şi logica. Atunci am înţeles cum şi de ce femeile se comportă greşit în situaţii extreme. Eram întruchiparea tuturor disperatelor pe seama cărora ironizam , cu atâta poftă, în texte despre sex.

Am început să mă îmbrac dezgustator de provocator cerşind noi priviri masculine, i-am verificat poşta , telefoanele, bileţelele din buzunare şi nu am obţinut nimic nou. El are acelaşi. Ma iubea la fel de mult. Oarecum incomodat de descoperirea mea pe care el vroia s-o păstreze, pe cât era posibil, intimă. Iar eu umilita de felul în care am început să mă port şi de asemenarea perfectă cu personajele, care conform teoriilor mele, în final îşi vor pierde iubitul.

Surpriza cea mare este ca nici asta nu s-a adeverit. Nu mi-am pierdut iubitul şi ştiu sigur ca nu o să-l pierd, pentru că mă iubeşte. A renunţat la multîndrăgita lui pasiune.Teoretic ştiu că e greşit. Sufleteşte mă simt mai bine aşa .

Eu am interpretat gestul lui ca pe o înşelăciune. O frază cheie dintr-un dosar X pe care trebuia să-l descoper până la capăt. Dar, EU eram de fapt dosarul pe caretrebuia sa-l descoper. Un dosar pe coperta căruia scria despre o persoană încrezută, liberală, fără tabuuri, o amantă ideală. În interior am descoperit, însă, complexe, frustrări, frică, gelozie. Într-un cuvânt calităţi pe care le au majoritatea femeilor.  Întotdeauna mai avem de învăţat incă foarte multe lucruri despre sex.

Concluzia pe care mi-am făcut-o este să nu mai caut soluţii în experienţe străine. Soluţiile cele mai bune pentru mine sunt în mintea şi sufletul meu. Şi nicidecum în articolele unei puştoace care nu a făcut niciodată sex !

4 Comments »

  1. ceziceu Said:

    la mine a fost inversul, eu ceacare considera masturbarea ca ceva normal si el era gelos pe ale mele si rusinat de ale sale😀

  2. mblowblog Said:

    barbatilor le le mai simplu sa accepte masturbarea femeilor pentru ca aceasta nu are o finalitate vizibila🙂 De aceea este adesea interpretata de barbati doar ca un preludiu. In cazul barbatilor, masturbarea este un act cu sfarsit vizibil, dupa care ei au nevoie de ceva timp pentru recuperare. De asta noi il interpretam adesea ca inselare. Eu consider, in continuare, masturbarea ca ceva normal, atata timp cat ea nu afecteaza relatia.

  3. olea Said:

    ap tăt asta îi normal, kiar dacă afectează relația.. pentru k dacă relația se lasă afectată, atunci motive cu siguranță s mai multe și precis masturbarea nu-i n lista lor😉

    • mblowblog Said:

      Posibil. Totusi este un motiv clar si evident. Cand mastubezi, simti mai rar si mai putin nevoia de a face sex cu partenerul.🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

