Cu dragoste….

Când ne-am gândit noi că e timpul să transformăm relaţiile noastre platonice în unele mai pământeşti, am trecut direct la sex oral. Unii trec, fără milă, blowjoubul la categoria-sex vulgar.Eu nu. De exemplu 69… pentru mine, este o formă de sex, care implică mai multă dragoste decât restul.

Am auzit de nenumărate ori cum că blowjobul ar fi urât, murdar, vulgar. Eu consider că e o formă deosebit de frumoasă şi plăcută de a-ţi exterioriza sentimentele. Pentru cei care nu ştiu cum e să faci blowjob cu dragoste, explic:

 Blowjobul e un fel de preludiu pentru mine. Îmi place să stau în genunchi, între picioarele lui să îi sărut burta, picioarele, zona din jurul penisului, până acesta se face mare de plăcere. Alteori îl iau tot în gură, aşa mic şi moale şi îl sărut, îl ling, îl sug… până nu-mi mai încape în gură…

Când îşi capătă forma lui ideală  îl apuc cu ambele mâini şi îmi mai rămâne o porţiune măricică pe care îmi pot plimba buzele şi limba de sus în jos,… de jos în sus. Apropo eu îi zic Mambo ori Lollypop…. Apoi cu limba foarte fermă îi ling puternic vârful caramelei şi zona din jurul căpşorului.Îl lovesc cu limba, îl apăs. Fac asta doar câteva secunde, ca altfel exploadează. El îmi apucă părul roşcat şi-l prinde cu o mână în spate să poate savura imaginea.

Îmi umezesc bine caramela, …Toată , din vărf până la testicule. Uneori o fac cu multa saliva, alteori cu lubrifiant , pe care îl torn de-a lungul penisului ca mierea pe prăjituri. Când e umed şi foarte lunecos încep să-mi plimb palmele strânse pe penisul lui mare. Uneori ambele mâini în aceeaşi direcţie, alteori în direcţii diferite. Apuc penisul de la bază, foarte gingaş şi-mi strâng mâna în timp ce o mişc circular spre vârf. Fac acelaşi lucru cu a doua mână, îmi las mâinile să se intersecteze şi să se atingă în timp ce lunecă de-a lungul penisului gros şi tare. El adoră să-mi vadă mîinile mişcându-se gingaş pe penisul lui. Apoi o mînă lunecă spre testicule, în timp ce a doua îşi intensifică mişcările. Apuc uşor testiculele, apoi le sărut intens, mult, le ling, după care le iau câte una în gură şi le sug tare. Între timp mina dreaptă lunecă în sus, în jos cu mişcări circulare, strângându-se spre vârful penisului ca şi cum l-ar mulge.

 Mâna stângă îi ia locul. Lunecă pe toată lungimea, se roteşte, se strânge spre vârf. Apucă uşor penisul la bază, lunecă în sus rotindu-se uşor, se strange spre vârv… Cu degetele mâinii drepte apuc uşor vârful penisului şi lunec de pe el, iar îl apuc uşor si lunec spre vârf, şi iar, şi iar… Apoi ling penisul de la bază spre vârf. Fac asta încet, cu ochii închişi, îi savurez lungimea. După care îl strâng la bază cu mâna dreaptă, cu mâna stângă îi mîngâi testiculele, il iau în gură şi practic îl înghit în întregime, îl sug ca să creez senzaţia de vacuum. Mâna mea dreaptă lunecă de sus in jos, mai strânsă ca de obicei, cu mişcări circulare, dar mult mai rapide, mâna stângă îi mângâie testiculele, buzele lunecă spre baza penisului în ritmul mâinii, formând vacuum. În timp ce îmi plimb buzele ca un lift incontrolabil, ling penisul repede, ritmic… de la vârf spre bază, de la bază spre cap. Mă concentrez, apoi în totalitate la cap, îl ling repede, apăsat cu poftă ;mâna dreaptă lunecă ritmic de sus în jos strângându-se şi mai tare spre vărf, iar mâna stângă mângâie pasional testiculele…Mişcările devin mai rapide, el e atât de fierbinte şi mare încât…exploadează

 Ejaculează..convulsiv, mult….acompaniat de un strigăt de plăcere, care mă excită enorm. Eu îi zâmbesc încă îi mai ţin penisul în mână. E încă fierbinte şi tare. Acum îi pot simţi bătăile accelerate ale inimii în el… îi sărut din nou penisul…şi încă o dată, până începe să râdă puternic şi mă imploră să mă opresc.

 Aşa fac eu blowjob cu dragoste. Dar pot şi vulgar, când ni se face poftă…:)

4 Comments »

  1. mblowblog Said:

    am gasit cateva opinii interesante la tema🙂

    http://www.opinii.md/intrebare/14483/ce-parere-aveti-despre-sex-oral-si-anal/

  2. leraprimavera Said:

    mare nebuna =))))))))))))))))))

    merci pentru tutorial😀

  3. mind Said:

    Chiar ca tutorial. E un stil placut.
    Cum spuneai, cu dragoste si sexul oral este o arta si un mod de apropiere intre parteneri.

  4. calatoarea Said:

    Da iata un tutorial de la El cum se face sexul oral femeilor? Sigur, difera de la femeie la femeie, dar totusi…
    Auzisem nu stiu cum ca orice sex oral e bun, atata timp cat este. Eu insa nu sunt de acord. Exista sex oral bun shi exista pur si simplu imitatie. Ala bun banuiesc ca-i cu dragoste… Eu chiar cred ca exista tehnica pentru a-l face pe ala bun, si tehnica de regula vine in timp, cand cei doi parteneri isi cunosc slabiciunile unul altuia si stiu cand shi cum numai dupa viteza cu care respira celalalt.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

