Dor

Cum se întâmplă că noi, femeile, avem nevoie să schimbăm bărbatul de lângă noi? Paradoxul e că ne îndrăgostim de un fumător microbist. Care n-are habar de modă şi stil, îşi cumpără blugi noi doar când se rup cei vechi şi îi combină cu absolut tot ce are în dulap, urăşte să meargă la cumpărături şi nu se pricepe să ne facă cadouri.Iar după,  vrem alături un nefumător căruia îi place teatrul, îmbrăcat la patru ace, care nu uită de nici o aniversare şi ne face exact cadoul la care am visat noaptea trecută.

 Puţine dintre noi vor recunoaşte că fac asta. Dar e suficient să ne uităm la prietenii nostri din adolescenţă, la colegii de liceu. Dacă au puţină burtă, cămaşă clasică, cravată şi pantofi lustruiţi, sunt căsătoriţi, cu siguranţă.

Avem cu toate talent la acest capitol şi îl putem ascunde reuşit  în grija faţă de iubiţii noştri. Pentru că îi iubim enorm nu îi mai lăsăm să meargă singuri la cumpărături, mergem să-i ajutăm să-şi aleagă ceva mai bun. Le umplem agenda cu fel de fel de aniversări săptămânale, cu evenimente mondene până nu mai rămâne nimic din El, până se transformă în NOI. Ne place să controlăm situaţia. Decidem în locul lor. Nu le lăsăm suficient spaţiu de manevrare şi apoi ne plictisim. Ne plictisim pentru că nouă ne plac suprizele. Dar de unde surprize dacă noi facem agenda?

Soţul meu a lăsat fumatul 3 ani în urmă, la insistenţa mea. Iar azi,… azi mi s-a făcut un dor nebun de fum de ţigară.

6 Comments »

  1. dominam sau ne lasam dominate, mijlocul de aur, unde-i?
    faza cu tigara e tare: ma apuca si pe mine..

  2. lupul Said:

    Măcar aţi tăcea… eu de 3 luni am lăsat fumatul.

  3. Axxo Said:

    ”puţină burtă, cămaşă clasică, cravată şi pantofi lustruiţi, sunt căsătoriţi, cu siguranţă.”-Detalii, detalii, detaliază. Acesta e idealul masculin al fetei moderne? N-am înţeles în totalitate ce insinuezi dar mi-ar prinde bine să aflu, mai ales că ,după cum zice horoscopu’ şi vîrsta mea biologică, degrabă mă însor.

    • mblowblog Said:

      Well, din propriile observatii…Moldovencele au tendinta sa-si hraneasca sotii peste masura din doua motive: 1. pentru a-si confirma statutul de gospodina buna si sotie iubitoare.2. Din cauza parerii general acceptate ca un sot nu mai poate arataca un “Flacau”. Un sot trebuie sa fie “barbat zdravan”. Eu credca expresiile ironice gen: uite la al meu ce burta mare si-a crescut. Sunt o forma de lauda ascunsa si dovada a bunastarii.

      Un barbat la patru ace, da impresia de om cu serviciu bun(macar oleaca da-i sef). Serviciu bun, inseamna salariu bun, da un sot cu salariu bun este automat motiv lauda si de invidie.

      Camasa alba trebuie spalata des, calcata, cravata trebuie combinata reusit. Toate astea sunt meritele unei sotii bune, unei sotii de invidiat.

      In concluzie..femeia cu barbat, e ca si casa cu gard. Despre cultul gardului la moldoveni, cred ca n-are rost sa vb. Gardul e cea mai importanta parte a gospodariei! Casa poate sa si se pravale, ca acolo traiesti numai tu si nu te vede nimeni, dar despre gard vorbeste toata lumea, deci..cele mai mari investitii trebuie facute in gard


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

