Cine-i mai pervers?

Lui îi place să mănânce în pat. Mănâncă tot, de la prajituri fărâmicioase până la fructe lipicioase…ori sâni acoperiţi cu frişcă. Eu nu prea suport mancarea în pat ori pe corp. Eu cred ca dormitorul e doar pentru somn şi sex şi nu pot gasi nici o tangenţa între sex şi produsele alimentare. Din punctul ăsta de vedere cred ca EL e un pic pervers. Pe de alta parte cât de normal e sa accepţi mai degraba sexul anal, ejacularea pe faţă, cuvinte vulgare, mâni şi picioare încătuşate, palme peste fund … decat o bucată nevinovată de prăjitura cu miere pe… buric?

Cine dintre noi doi e mai pervers? Şi ce înseamna , de fapt, sa fii pervers?

 Psihologic vorbind perverşi sunt oamenii pe care îi excită obiecte care nu au nimic în comun cu sexul. Deci daca eu stau goala în pat şi mănânc căpşuni , iar tu eşti excitat mai degraba de capşuni, ori de pantofii de lângă pat- Te poţi considera oficial PERVERS. Partea proasta este că eu nu te pot ajuta sa scapi de perversitatea asta.  Ea a fost greşit educată în perioada pubertăţii. Atunci sexualitatea ta exagerata se orienta în toate direcţiile odată. Cu timpul trebuia să înveţi s-o direcţionezi corect, dacă nu ai reuşit la timp, acum ai nevoie de ajutorul unui doctor.

 Partea bună este ca eu aş putea sa nu fiu deranjată de abaterile tale sexuale. S-ar putea să-mi placă să ţin în mâna stângă patru capşuni la care tu să te concentrezi, pentru ca eu sa savurez o erecţie mai dură şi mai de lunga durata ca de obicei. Asta va fi secretul nostru. Şi cui îi pasă ca alţii fac sex fără de căpşuni daca noi doi ne simţim bine aşa?!

 Peste perversiunile sexuale se poate trece uşor dacă avem cu cine le împărţi, dacă e cineva care să le înţeleagă. În fond libertatea ta sexuală nu e limitată decât de libertatea partenerului tău. Trebuie să te opreşti atunci când înţelegi că ai putea să-l traumezi fiziologic ori psihologic.

 Şi mai e ceva important. Azi am cumpărat o cutie de frişcă. Deseară îmi transform sânii în desert. Fac asta pentru că ţie îţi place, dar şi pentru că ştiu sigur că …dacă …la un moment dat, eu nu o să mai suport deloc frişca pe sâni,… tu o să renunţi la frişcă, nu la mine.

1 Comment »

  1. mind Said:

    Esti cumva fata din visele majoritatii barbatilor?


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

