Despre cum am învăţat să fac sex…

Azi am răscolit prin lăzile cu cărţi. (Pentru că nu încap toate în dulap, pe unele le ţinem în lăzi). Căutam o carte cu poveşti, dar am dat peste o altă carte, foarte importantă pentru mine: David Reuben. „Tot ce ai vrut să ştii despre sex- dar ţi-a fost frică să întrebi”. Am primit-o de la tata pe la 11-12 ani.

Tatăl meu avea deplasări de serviciu peste hotarele ţării cel puţin o dată pe lună. Deplasările durau 2-3 zile, după care apărea în pragul casei, cu cadouri. Tata e un bărbat tipic la capitolul cadouri. Nu-i place să umble prin magazine, să aleagă. Unicele localuri în care îi place să piardă timpul, sunt librăriile. De  aceea îmi aducea întotdeauna aceleaşi lucruri – o carte şi o sticluţă cu parfum, cumpărată în grabă, în Duty free. Parfumurile erau, cel mai des, din ultima colecţie …pentru ca erau luate direct de la vitrina. Cărţile, însă le alegea cu multa grijă, special pentru mine…

Cartea lui Reuben nu a fost prima mea carte de educaţie sexuală. Primele le-am primit înainte să învăţ a citi. Pe la 4 ani cred. Părinţii mi le citeau pe rând. Cărţile alea aveau răspunsuri la cele mai frecvente întrebări ale copiilor, despre sex. Imagini cu organele sexuale feminine şi masculine, informaţii veridice despre cum apar copiii. Ei, dar alea erau copilăreşti…

 Cartea lui Reuben e deosebita şi prin faptul că anume el m-a învăţat în ce constă farmecul şi plăcerea unui act sexual. Tot Reuben m-a convins că sexul trebuie să se încheie cu un orgasm….de fapt cu doua, cel puţin🙂 M-a convins că cel mai important organ sexual e creierul şi că e deosebit de important să înveţi în continuu să oferi şi să primeşti plăcere sexuală.

 Am recitit pe sărite cartea şi am găsit fragmentul care m-a impresionat cel mai mult atunci. Fragmentul care m-a făcut să mă gândesc la sex ca la unul dintre cele mai importante evenimente care aveau să mi se întâmple. O plăcere deosebită pe care îmi planificasem să o împart cu cineva deosebit.

 „Pentru a începe trebuie să ai câteva idei de bază. Primul lucru care trebuie reţinut este că, atunci când e vorba de sex, atingerea este o stradă cu sens dublu şi uneori triplu. De exemplu, când o femeie mângâie penisul bărbatului, el simte presiunea şi frecarea blândă a organului. Acele senzaţii trec spre creier şi declanşează sporirea excitaţiei sexuale.

Pe măsură ce se excită, impulsurile din creier sensibilizează penisul, iar atingerea şi mângâierea organului său sânt din ce în ce mai plăcute. Acele senzaţii intensificate sânt apoi transmise creierului, adăugându-se la senzaţiile anterioare. Aceasta este o stradă cu sens dublu.

  Dar se mai întâmplă ceva. Pe măsură ce femeia simte căldura, umflarea şi pulsaţiile penisului, începe să se excite. Creierul său este bombardat cu impulsuri sexuale şi începe să transmită comenzi clitorisului şi vaginului său. Clitorisul începe să se umfle şi apare lichidul lubrifiant în vagin. Deodată, strada cu sens dublu a stimulării sexuale şi feedback-ului devine o stradă cu sens triplu. Dar nu se termină aici.

Dacă bărbatul mângâie apoi clitorisul femeii cu vârful arătătorului, simte pielea extrem de moale şi catifelată a clitorisului, ca şi pulsaţia acestuia, ca reacţie la atingere. Femeia are o nouă sursă de excitare sexuală, obţinându-se astfel o stradă cu patru sensuri!

Apoi lucrurile încep să se petreacă sub impulsul propriu. Atingerea clitorisului ei este atât de plăcută, încât din reflex, femeia îşi împinge întreaga zonă genitală spre mâna lui. Stimularea ei creşte şi, evident, şi a lui. Până acum a fost implicat doar un tip de senzaţie – atingerea. Acum dacă ea îi şopteşte la ureche „OOOOH, Da! Freacă aşa!”, a fost introdus un nou element. Cum intră în acţiune auzul, bărbatul este şi mai incitat, iar mesajele din creierul său îl împing să-şi excite şi mai mult partenera. Ceea ce a început ca o stradă cu două sensuri, cu trei, apoi cu patru, este acum o super autostradă cu douăzeci şi patru de sensuri. Pe măsură ce cuplul se ridică la fiecare nivel superior de stimulare senzoreală, potenţialul lor pentru plăcere sexuală, creşte şi el.   

 Bună carte…o voi păstra pentru biblioteca copilului meu.

 Voi unde găseaţi răspunsuri le întrebările „despre… aia”?

5 Comments »

  1. Axxo Said:

    O carte din perioada sovietică, care mi-a stimulat “atenţia” prin nişte imagini curioase.Acolo am descoperit cu mult, mult entuziasm poziţia 69. Era o noutate absolută , senzaţie, news-break:D Nu ştiam să citesc în rusă atunci(clasa a 5-6-a) dar imaginile erau clare ca bună ziua.Asta intră aici ,acolo şi dincolo. Cred că era o carte menită anume mie😀

  2. Sandrin Said:

    oho!!!!! despre “aia” am invatat la scoala, in limitele programului scolar pentru clasa a 8-a si la Liceu la orele extraprogram “cum sa prevenim infectarea cu SIDA” in rest – “samoucica” . in URSS sex nu era, pe noi ne nastea partidul.

  3. mblowblog Said:

    Ei, ai mei, se vede ca nu erau de acord cu teoria asta.Poate erau mai emancipati, ori poate mai indragostiti…

  4. A. Brave Guy Said:

    A scris Reuben despre asta? Mi se pare ca ideile pe care acesta le descrie sunt mult prea complexe pentr a fi intelese de un copil.

    Nici maturii nu-si dau seama de acest adevar, iar el explica asta copiilor?

    Hmmmm…. Poti sa publici niste citate? Sau fotografii cu pagini din carte?

    • mblowblog Said:

      da, a scris🙂, e un citat din carte. De un copil da…dar nu si de un adolescent. Reuben are un limbaj mai mult decat accesibil. Poate explica lucrurile foarte bine😉
      O, da ..si Reuben nu e un scriitor pentru copii. El scrie pentru maturi.
      Fotografii nu. Nu sunt fotografii in aceasta carte🙂 Dar citate, cu cea mai mare placere😉 zi-mi tema care te intereseaza🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

