Voi cu cine votaţi?

Nu,

Eu despre alegerile parlamentare nu pot scrie pe blog. Nu ca nu ar fi deloc sex în ele…Pur şi simplu e prea pervers. Atât de pervers încât las’ mai bine alegera fiecaruia dintre noi să rămână intimă.

Am descoperit, însă, o variantă mai soft şi parcă mai frumoasă de alegeri…pe  facebook.

 Parearea mea este ca fata asta merita premiul mare.

http://on.fb.me/bKI6RK

Frumoasa.

Feminina.Inocenta.Naturala.Deosebita.Sexy.Visatoare.Romantica.Crede în iubire eternă. Ii place să coase şi să gătească.

 Si..da.. Ati mai întâlnit persoane de varsta ei, cu marimea asta la sani, cărora le place să coase?! Eu nu.

27 Comments »

  1. Axxo Said:

    Eu aşa îmi imaginam că arată prinţesele . Nu aveam doar inspiraţia să le înzestrez cu sîni de aşa calibru. Şi are un păr frumos(a citi,sîni).E ondulat natural oare?

  2. alex27 Said:

    eu am mai intalnit:)

    anyway, eu acolo vazut ochi frumosi in alte poze, stii deja fiecare unde atrage atentia:)

  3. Maya Said:

    Imi place foarte mult, adevarata Ileana Cosinzeana, senzuala, frumoasa, inocenta…

  4. olea Said:

    kiar tare naturală și drăguță😉 o raritate aș zice

  5. A. Brave Guy Said:

    E frumoasa fata, dar exista si alte fete frumoase🙂

  6. Чистой воды impersonation… хуйня pe băţ
    Proof link unde прорвало…
    Just another teen банальшинэ…
    Oameni, блин, nu тупиц, beliţi ochii mai departe de nişte sani above average size şi un face смазливый…

    • mblowblog Said:

      well, Larry. E greu sa imprsionezi pe cineva pasionat de MILF…GILF cu sani fermi si privire inocenta🙂. Parerea ta e clara…dar o puteai exprima la fel de clar fara sa fii agresiv🙂. Ca doar nu vb de soarta tarii, ori a ta personala. E un concurs, rezultatul caruia nu va schimba nimik. Nu vad cum anume te putea afecta opinia mea. Deci agresivitatea ta ar trebui sa aiba un motiv. Banuiesc ca este, mai degraba, indreptata impotriva mea decat a fetei…Doar daca , nu cumva, ai fost traumat psihologic de vreo una care semana cu ea😉
      Tie care dintre concurente iti place mai mult ?🙂

      • Sorry… recunosc că a little bit загнул…
        Referitor la motiv, it’s not about U, actually acolo in genere nu-i nici un motiv !

        Mersi de diagnostic dar I’m not into rich-chested Bambi-face chicks…

        M-a surprins alegerea ta…
        Doar daca, nu cumva, esti traumata psihologic de parametrii mamari proprii😉

      • mblowblog Said:

        🙂 LOL…Cred ca femeile cu sani mici o sa gaseasca un milion de motive si exemple ca anume astia sunt cei mai frumosi si mai sexy..si invers.🙂 Da, ea e mai mult copil decat femeie. Si felul in care pozeaza ori se machiaza este caracteristic varstei si tendintelor. Dar fata asta are asa un fel de sexualitate in privire…ca Lolita🙂 Stii, majoritatea femeilor invata sa fie sexy pe parcursul vietii…Dar sunt cateva , care se nasc asa sexuale. Si eu le invidiez :))

  7. Sher Said:

    Larry, am observat ca nu-ti plac femeile frumoase. Crezi ca sunt proaste? Ori nu prea iti merge in relatiile cu ele?

    • Ba da, imi plac…
      Dar aspectul exterior pe departe factorul decisiv pentru mine…
      Frumoase, понятие растяжимое…
      Estetica de altfel este un activ ultraperisabil , nu prea am obiceiul sa investesc in instrumente neamortizabile…

      La 60-70 ani cand углеродная оболочка a ajuns zob , nu cred că mai contează ce bust sau picioare avea sau ce blowjob astral iti facea…

      • Sher Said:

        🙂 cu понятие расяжимое – agree. De aceea ce e pentru tine “Чистой воды impersonation” ca s anu zicem “хуйня pe băţ” – pentru altii e the absolute truth.😉 Cred ca o sa vina o zi cand si tie o sa-ti spuna cineva ca esti sexy si frumos (chiar daca au sa ai picioare strambe si paroase – dar asta nu conteaza).

  8. mblowblog Said:

    da, frumuseţea e perceputa diferit. Nici sotului meu nu ia placut Dumitrita…

  9. Axxo Said:

    Nu-mi place argumentul relativităţii. Am putea să-l aplicăm în orice domeniu ca să curmăm din faşă orice încercare de a ajunge la o concluzie comună, că vezi că fiecare înţelege cum vrea. Asta ne scuteşte de încercarea de a afla ce ne place de fapt . Larry, vreau să ştiu ce-ţi place ţie🙂

    • mblowblog Said:

      hm…interesanta opinie…numai ca eu nu cred nic macar in existenta unui adevar absolut..dar cand e vb de gusturi…cu atat mai mult🙂

    • Oleacă de simetrie facială, nişte talie de ulcior ar fi great🙂 , un par lung stufos şi NEVOPSIT strans in колосок , тонкие но изящные пальцы and in fine in camaşa mea cu blugi desculţă şi nemachiată… Cam aşa…

  10. lupul Said:

    Larry, tu nu m-ai dezamagit. Nici mie nu mi-a placut concurenta, anume pentru poza data de tine.

    Андроид какой-то а не женщина

    • mblowblog Said:

      Iaka eu iar nu pot intelege de ce merita fata asta ofense?! pentru ca mi-a placut mie, ori pentru ca nu i-a placut lui Larry?🙂

      • lupul Said:

        N-am avut intenţia s-o ofensez, am vrut sa spun ca arata artificial ca un robot din filmele SF in poza ceea.

        Anume in poză, datorita buclelor şi restul, IRL cred ca arată normal.

      • Милые дамы, who the fuck is Larry in orice caz… Sorry inca o data daca am fost prea categoric si badaran…

        Cosanzeana arata intr-adevar neexplorata si presupun ca acest look chiar o avantajeaza fata de alti participanti…

  11. lupul Said:

    Apropo, am citit cateva comentarii şi ТАСС уполномочен заявить că Larry are un spect fizic de nota 10, care se datorează tinereţii, profesiei şi mersului regulat la sală.

    Pe mine personal la toate aceste concursuri ma mira cate fete bune (sunt sigura de asta!) tind sa arate ca niste cocote.

    • mblowblog Said:

      Bravo , Larry!

      “Pe mine personal la toate aceste concursuri ma mira cate fete bune (sunt sigura de asta!) tind sa arate ca niste cocote.”
      Cred ca e vorba de marketing. Fetele ofera, probabil, ceea ce se alege mai des…
      Da fata pe care ai adus-o drept exemplu de ce iti pare cocota? din cauza imbracamintei sumare?

      • lupul Said:

        Ea nu-mi pare cocotă.🙂 Am spus că tinde să arate astfel,, da e vb de îmrăcămintea sumară, dar si expresia fetei, poziţia, privirea…

        Se inspiră probabil din reviste glamour, in care femeile sexy arata anume aşa.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

