Lucruri mărunte

(inspirat de la CEZICEU) http://ceziceu.ziarulstrazii.com/momentele-de-fericire-sunt-facute-din-maruntisuri-3088.html

любовь моя!

К сожалению,условия варения каши, не позволяют мне ею позавтракать.

Придется искать в холодильнике что нибудь другое.

Я тебя люблю, так, как тебя никто никогда не любил и не полюбит.

Навеки твой  XXX

Notiţa asta am găsit-o azi dimineaţă pe masa de la bucătărie, sub cutia cu cereale. Credeam că-l pot convinge să-şi gătească ceva sănătos dimineaţă…ei , dar nu despre asta e vorba…

Cred că am primit câteva sute de bileţele de genul acesta de la EL. Mai întâi mi le transmitea prin colegii de clasă, apoi le găseam pe paginile conspectelor de la universitate, mi le lăsa pe birou sub o tartina, o ciocolată, ori o cană cu ceva fierbinte. Mi le trimitea acasă prin poştă, iar acum mi le lasă, dimineaţa, în diferite colţuri ale casei.

Eu nu am un loc anume unde păstrez aceste bileţele, dar nici nu-mi aduc aminte să fi aruncat vreunul vreodată. Aşa că pot găsi asemenea bileţele periodic în buzunarele unor haine mai vechi, în agende, carneţele, în sertarul cu lenjerie, în cărţi…

La prima vedere notiţele vin să mă anunţe scurt despre ceva mai mult, ori mai puţin important. Dar în fiecare dintre aceste bileţele e foarte multa dragoste şi ceva care mă face să zâmbesc…E parcă un mărunţiş, dar dă atâta culoare relaţiei noastre…

Un alt mărunţiş important pentru mine sunt florile. Eu întotdeauna am buchete de flori vii. Fie acasă, fie la birou.  Nu sunt neapărat dintre cele mai scumpe. De regulă sunt flori de sezon pe care mi le cumpără  în drum spre casă, ori spre locul meu de muncă, de la o băbuţă, care îi vinde florile cu preţ dublu, îl roagă să i le cumpere pe toate pentru că i-au rămas puţinea  şi vrea să plece acasă.. Şi el îi mai lasă încă 10 lei, pentru că i se face milă de ea.

În schimb, fiecare al doilea om care intră în biroul meu spune: „ În biroul tău miroase atât de frumos, tu întotdeauna ai flori vii” şi asta mă face să mă simt bine.

Îmi place că nu uită niciodată despre aniversările noastre. Noi avem două importante. Ziua în care am hotărât să fim împreună şi ziua în care am hotărât că  nu ne vom mai schimba niciodată părerea în această privinţă.  Sunt două zile pe care noi le sărbătorim în fiecare lună. Ele sunt motiv să ieşim undeva împreună, să cumpărăm ciocolată mai scumpă ca de obicei, să deschidem o sticlă, să ne jucăm înainte să facem dragoste, să ne spunem mulţumesc unul altuia, ori să ne bucurăm de o cină romantică acasă,  la masa cu flori vii.

Şi  când facem dragoste tot sunt lucruri mărunte care contează mult. De exemplu, înainte să am orgasm, el adesea îmi astupă urechile, şi asta îmi face orgasmul mai puternic. Eu nu ştiu să explic acest fenomen. Şi nici nu ţin minte când a început. Ştiu că EL l-a descoperit. Iar după ce facem dragoste, El îmi sărută palmele şi ochii…

Curios lucru, cum mărunţişurile îţi pot aduce plăceri substanţiale…

20 Comments »

  1. Sher Said:

    Poate nu trebuie de exagerat cu aniversarile? Cred ca exista probabilitatea sa te plictisesti repede de ele, daca vor fi multe. Apropo, aceeasi chestie si despre declaratiile de dragoste, nu?

    • mblowblog Said:

      sunt deja 9 ani de cand..si inca nu…dar cine stie?🙂

      • lupul Said:

        da fiica câţi ani are? daca nu-i secret…

      • mblowblog Said:

        fiica?🙂 are we trying to play some spy games?🙂

      • lupul Said:

        ăă nu.

        mi s-a părut că ai spus undeva într-un text că ai o fiică… ori mi s-a părut poate.

  2. ceziceu Said:

    ah, ce frumos. as fi vrut si eu o asa fericire!🙂

  3. j. Said:

    Oauu! Felicitari🙂 Superb post

  4. Ador si eu notitile pe hirtiute.. Doar ca in cuplul nostru eu le scriu, uneori si el, dar mai putin. Placere enorma. Dimineata plec mai devreme si mergind pe strada inka adormita ma gindesc cum citeste si zimbeste..
    Sau seara, pe usa de la intrare, asa ca sa nu uite ca ce a fost la lucru a ramas acolo, iar acum e acasa🙂
    Indeed detaliile conteaza.

  5. haxxo Said:

    “Ziua în care am hotărât să fim împreună şi ziua în care am hotărât că nu ne vom mai schimba niciodată părerea în această privinţă”
    ::D:D:D:D Pe mine m-a făcut să zîmbesc articolul tău:D

  6. fefe Said:

    frumos!
    P.S. …ascultind’o pe Patricia Kass http://www.trilulilu.ro/patricia74/a545e49a76eb79, mi’a zburat gindul la postul tau…

  7. lupul Said:

    prin colegii de clasă?

    cool.🙂

  8. doryna Said:

    e frumos ce scrii si e frumosc ca ai parte de toate astea, dar uneori am impresia ca esti casatorita cu o femeie, caci f putini barbati sunt ca al tau, (asta am tras concluzia din descrierea facuta de tine). am auzit odata un comentariu, facut de o vedeta la plingerea unei femei, ca barbatul ei e un cretin, egoist si alte adjective: ca daca vrei sa te inteleaga sau sa-ti citeasca gindurile trebuie sa te mariti cu o femeie.

    • mblowblog Said:

      hahaha…e barbat 100%! doar ca e indragostit. Nu cred ca e totul asa simplu cand doua femei impart aceeasi casa. Sunt exemple gen Mama vs fiica maritata, nora vs soacra..

  9. curios Said:

    scrie si el pe blogul asta?

  10. olea Said:

    blin.. da eu credem k aşa-i numa pin filme… şi ablom. asta îi real

    glad for u🙂
    cesna,cesna

  11. Violetik Said:

    frumooooooooos🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

