Temă omisă la orele de anatomie.

Ştii, pe mine întotdeauna mă fascinau femeile alea din Orientul Îndepărtat care pot să fumeze, să tragă lichid printr-un pai şi chiar să caligrafieze , ţinând formele cilindrice, strâns, în orificiul vaginului.

Au trecut ani buni de când am citit despre asta pentru prima data. Şi de fiecare dată când recitesc ori aud întâmplător despre asta, mă apuc de exerciţiile Kegel.

Nimic mai simplu decât aceste exerciţii. Îţi contracţi şi relaxezi muşchii vaginului de 20-30 de ori pe zi, parcă încercând să opreşti fluxul de urină. Aşa cum spun „manualele”, pot fi , într-adevăr făcute oriunde: în pat, înainte de somn, în duş, în transportul public, la volan şi chiar în orele de lucru, în compania a 20 de colegi de serviciu.

Dar aşa simple cum sunt, eu întotdeauna uit de ele, le amân. Eu nu am învăţat să le fac paralel cu alte lucruri. Când trebuie să lucrez, mă distrag, iar când ies la masă într-un loc public..nu pot….mimica feţei pare să-mi trădeze sârguinţa cu care fac exerciţiile…:))

Ei, dar astea sunt scuze, din astea care să-mi justifice lenea în faţa propriei conştiinţe.

E adevărat că după sarcină, aveam uneori, câte o săptămână întreagă când nu uitam de exerciţii. Cum să uiţi când ai muşchii atât de întinşi şi slăbiţi. Dar abia cum am ajuns să mă simt mai bine, am renunţat din nou la grafic.

Totuşi, chiar aşa, cu pauze mari şi lipsă de sârguinţă am început să văd primele efecte. Unul dintre ele este că acum pot simţi clar două perechi de muşchi vaginali. . Primii contractându-se imită mişcarea buzelor când spun cuvântul „ou”. Al doilea grup de muşchi, când se contractă, lipesc strâns şi ferm pereţii vaginului pe toată lungimea penisului.

Eu am învăţat, deocamdată, să-i simt şi să-i contract pe toţi odată. Acum trebuie să învăţ să-i contract mai puternic şi …de dorit, pe rând.

Aşa neprofesioniste cum sunt, cu ajutorul acestor contracţii ale muşchilor pelvieni, pot ajunge mult mai repede la orgasm, cu un efort aproape nesemnificativ din partea Lui.

E adevărat că şi el poate deja simţi cum îl mângâi cu ajutorul contracţiilor. Doar că , deocamdată el pare să primească, din pseudo mângâierile mele, tot atâta plăcere cât primesc eu de la prezervativele lui cu textură.

6 Comments »

  1. Резинка это зло. Asasinul silenţios al căsniciei. Regarding exerciţiile din text sunt identice şi pentru bărbaţi , doar că mai sunt incă cateva detalii.

    Am aflat de ele prin 2002 de la un Jiu-Jitsu master , God bless that man !
    Peste vreo 12 luni , ai un control absolut asupra ejacularii , NO SHIT !
    Penisul ca un reostat programabil , vrei peste 10 min ? poftim !
    Ai dat peste una care se lanseaza mai dificil ? no problem ! macar si 2 ore…

    Killer technique…

    • Calatoarea Said:

      Awwww… mi-ai facut pofta de sex de calitate..
      da’ o prietena ar spune: dupa atatata timp fara, amu macar shi unu necalitativ, barbat sa fie

      • mblowblog Said:

        🙂

      • Calatoarea, nu există barbat necalitativ in pat, in schimb există foarte mulţi leneşi şi uncourteous, care văd sexul ca a activitate anaeroba si anemica, neglijand prioritatea femeii la orgasm. Decat asa mamaligi, mai bine iti freci singurica fasolica intre coapse🙂

  2. e interesant aici la voi🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

