Voi ce vedeţi dimineaţa în oglindă?

Azi mă simt urâtă, de dimineaţă. Am dormit foarte rău noaptea trecută şi nu dintr-un motiv bun. Am impresia că se poate citi oboseală şi plictis pe fiecare părticică a corpului meu. În asemenea zile îmi aduc aminte de toate frazele binevoitoare din timpul săptămânilor trecute: “Wow, da tu arăţi perfect…pentru o mamă”, ori “fundul tău acum e aşa de…ştii ca de mamă”, sau..”aşa te-ai facut rotunjoară, frumuşică”. În zilele obişnute încerc să trec cu vedere complimentele de genul ăsta, mă concentrez asupra intenţiei pozitive a mesajului . Azi , însă sunt argumente perfecte pentru a-mi confirma statutul de urâţenie întruchipată.

În acelaşi context mi-am adus aminte de o amica de-a mea, care prin 2003 luase premiul mare pentru cea mai frumoasă femeie din ţară. Am întrebat-o cum se simte? Cum e să conştientizezi că eşti cea mai frumoasă. Şiţi ce mi-a spus? Doamne, M. ..eu am atâtea defecte. Cand ma trezesc dimineaţa şi mă uit în oglindă, văd cel mai urât om de pe faţa pământului.

În zilele, când mă simt aşa , dublez stratul de machiaj, îmbrac rochie şi încălţăminte pe tocuri înalte.Îmi aranjez părul în bucle. Asta se numeşte iluzie optică. Pe trecătorii de pe stradă îi atrag culorile, formele, prima impresie. Ei nu intră în esenţă. De aceea se prind uşor la iluzii. Privirile lor mă încarcă cu energie pozitivă. Spre seară se poate întâmpla să mă simt frumoasă…

Dar azi nu ies nicăieri. Nu o să prea am timp pentru mine. Şi nici motive întemeiate să fiu frumoasă.Azi voi rămâne urâtă, obosită şi plictisită.

Mă întreb dacă sunt norocoşi care se văd întotdeauna frumoşi…Ori nenorociţi care se văd întotdeauna urâţi ori din cei pe care toată lumea îi crede foarte urâţi, iar ei habar n-au despre asta.

Eu am găsit din cei care şi-au transformat urâţenia în avantaj.

În primul caz în sursă de venit.Un model urât e mai expresiv şi se memorizează mai bine decât unul frumos, nu?

http://www.ugly.org/home.php

Iar în cel de-al doilea caz în modalitate de a-şi găsi un partener cu picioarele pe pământ.

http://www.theuglybugball.com/

Curios este faptul ca pe acest site matrimonial,sunt plasate pozele unor oameni absolut obişnuiţi. Ei nu se obosesc să se compare cu etaloane de frumuseţe, ceea ce îi ajută să nu se  complexeze!” Site-ul dezvăluie şi câteva avantaje ale unui partener urât. De exemplu este mai puţin probabil să ţi-l fure cineva….

 

13 Comments »

  1. Strumful Said:

    Astazi ma simt si eu la fel – urita si grasa!

  2. Lencia Said:

    Și eu am zile cînd mă simt nișkum.. la noi credca vine depresia de iarnă, mîncăruri, bucate și nopți nedormite..Îmi aduc aminte cînd mîncam de sarbători pînă mi se facea rau.. si realizam dupa ca mam ingrasat si mai mult … dar asta a fost cu vreo 4 ani in urma.Ani în care am reusit sa trec peste a nu ma putea uita in oglinda. Înainte mă simteam asa pentru ma trezeam ciufulita cu o sprinceana in cer si alta in pamint .. miam facut o iluzie optica tatuajul foarte natural, acum ma scol undeva mai satisfacuta.. asta trebuie sa facem fetelor! Sa ne facem conditii și circumstante ca sa ne simtim bine in pielea noastra, si nimeni nici sa nu stie ce ne face sa fim asa frumoase! (scuze daca am scris prea mult)

  3. iulian Said:

    da eu dimineaţa uneori nu mă văd în oglindă😀

  4. Viorica Said:

    S-a inbolnavit copilul?

    • mblowblog Said:

      Nu. E bine.

      • Viorica Said:

        Ah, m-am gindit ca ai spus ca nu ai dormit bine noaptea si nu din motiv bun si ca azi nu vei avea timp pentru tine, logica mea de mama de odata a asociat situatia cu ingrijirea copilului racit, dar bine ca e bine🙂

      • mblowblog Said:

        da.🙂

  5. Dana Said:

    Stiu faza, si fac la fel, mai inclei si un zimbet🙂 , in privinta “complimentelor” sarcastice, poate pur si simplu te invidiaza lumea, si incearca sa te frustreze, de aici concluzia ca esti foarte frumoasa😀

    • mblowblog Said:

      nu, complimentele sunt binevoitoare. Am adaugat vreo 7 kg in ultimul timp. Si toţi cred ca e mai bine asa. Aproape toti…:)

  6. Dana Said:

    cu exceptia ta, asa suntem toate😛

  7. Viorica Said:

    Si atunci cind aveai cu 7 kg. mai putin tot te gindeai ca trebuie sa mai slabesti🙂
    eu ma uit in pozele mele de la 18, 19 ani ma gindesc of ce corp fenomenal si perfect aveam (nici acum nu-i asa de rau:) dar imi aduc aminte ca in mintea mea tot nu eram multumita nici atuncea de corpul meu asa ca trebuie sa invatam sa ne iubim corpurile noastre, dar am observat ca din pacate de la o anumita virsta devine mult mai greu ca sa mentii o greutate anume, trebuie sa ai grija ce si cum maninci, sa faci sport…

    • mblowblog Said:

      ei, nu e chiar asa de rau. Azi ma simt fromoasa🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

