…O sărbătoare copilărească din care nu vrei să creşti…

Îl cunosc deja de atâta timp, atâtea revelioane petrecute împreună…şi niciodată nu am ştiut ce să-i pun sub brad. Anul acesta nu e o excepţie… În anii de până la căsătorie alegeam cadouri care să-l şocheze. I-am dăruit un ceas care m-a costat ceva mai mult de un salariu lunar, parfumuri scumpe, care îmi plăceau mie, o vacanţă în munţi, pe care a trebuit s-o amânăm în ultimul moment, haine , care LUI i se păreau extravagante.

Apoi a venit o perioadă mare de timp în care trebuia să economisim. Am economisit pentru vacanţa de vară, apoi am economist pentru că urma să facem nunta, apoi am economisit foarte mult pentru că vroiam să trecem cât mai repede în casa noastră. Şi în toată perioada asta am încercat să ne facem cadouri utile. Obiecte de care aveam, într-adevăr foarte mare nevoie. cizme, cursuri auto,covor pentru salon, perne, perfectarea urgentă a actelor expirate. Anul trecut în general nu ne-am mai dăruit nimic.

Am avut casa plină de oaspeţi de revelion, un brad mare şi frumos, sub care erau cadouri originale pentru fiecare dintre cei prezenţi la masă. Nu ne-au ajuns bani şi timp doar pentru un fleac, un mărunţiş-cadou de Crăciun pentru persoana iubită.

Bineînţeles ca lucrurile nu arătau chiar aşa dramatic cum le descriu eu. Ne-am înţeles din timp să ne nu complicăm cu cadouri şi am trecut uşor peste asta..Mda, tare mare prostie. Să nu faceţi niciodată aşa.

Sărbătorile de iarnă sunt, poate unicele zile în care vrei să crezi în poveste. În care aştepţi o minune, în care te simţi măcar un pic copil şi în care vrei să vezi ce ai meritat de la Moşu. Niciodată nu eşti prea mare pentru Crăciun. Nu poţi creşte din această sărbătoare.

Şi e , probabil, incorect să faci cadouri care să-ţi evidenţieze talentul şi personalitatea, care îţi plac ţie mai mult decât LUI, ori de care oricum are neapărat nevoie. Sunt alte 364 de zile în an în care poţi cumpăra lucruri utile. Cadourile de Crăciun trebuie să fie fleacurile alea scumpe la care el visează şi pe tine te umflă râsul cât sunt de inutile, banale şi copilăreşti. De acord e greu să înţelegi cum anume i-ar prinde bine unui bărbat de aproape 30 un cuţit ca cel a lui Indiana Jones, colecţia cărţilor despre Harry-Potter , ori X-box, ori culmea- volan din acelea cu care se şofează în faţa ecranului TV, or parfumul pe care îl poartă toţi flăcăii trendy de 18 ani, ori alt notebook pentru că cel pe care l-a cumpărat doi ani în urmă e vechi deja, ori portmoneu straniu în care nu încap bani, ori maiou cu Che Guevara , ori DVD-uri cu filme despre spioni, pe care le-a privit de zeci de ori, ori maşini de lux în miniatura…

Inutile lucruri pentru gospodărie. Atât de prosteşti că, probabil o să-ţi fie ruşine să te lauzi cuiva cu darul pe care i l-ai făcut, şi o să faci ochii pătraţi la cât de mult poate costa o dodie. Dar anume acesta este cadoul ideal de Crăciun. Cel la care visează de mult timp, dar ştie că e cam straniu, cam scump, cam ar putea să te deranjeze pe tine şi de asta nu îndrăzneşte să şi-l cumpere.Dar anume acest cadou te va ajuta să descoperi fericire de copil pe faţa unui bărbat în toată firea.

Deci anul acesta am hotărât să economisesc pe cadourile pentru oaspeţi, pentru că cel mai iubit şi mai scump bărbat din lume trebuie să găsească dimineaţa sub brad o cutie pe care moşul a pregătit-o special pentru EL. Pentru că merită,pentru că e cel mai fidel şi responsabil soţ din lume, pentru că e foarte sexy, pentru că are grijă de mine şi copilul lui, pentru că ştie să mă facă fericită, pentru că alături de el mă simt protejată şi în siguranţă, pentru că a putut să-mi rabde toate mofturile şi isteriile pe care i le-am făcut anul acesta, pentru că e foarte fierbinte în pat, pentru că face în locul meu tot ce nu reuşesc şi niciodată nu-mi reproşează asta, pentru că ştie să pregătească dejunul atât de gustos, pentru că se gândeşte în primul rând la mine , pentru că miroase atât de frumos, pentru că ştie să cedeze, şi pentru că pe EL îl iubesc cel mai mult.

Acum că am pus lucrurile la punct, mi-a mai rămas să decid un singur mărunţiş – ce să-i pun în cutia de sub brad?

16 Comments »

  1. vitalie Said:

    Cât există aşa gânduri la femei mai avem un viitor, vorba cântecului.

    Mi-a plăcut abzaţul cu multe de pentru că.

    Dacă cumva interesează opinia – pentru mine ar conta un cadou plăcut şi, la fel de important, care nu crează o bătaie enormă de cap celui care îl va face.

    • mblowblog Said:

      sigur conteaza, Vitalie.
      cadou placut si important fara bataie de cap? da cum putem combina utilul cu placutul?🙂 Tu ce-ti doresti de Craciun?

      • vitalie Said:

        Da ce cadou? ş-apoi n-am spus de cadou plăcut şi important, numai de plăcut. Important este momentul ca să nu dea bătaie de cap celui care face cadoul.

        Cred că şi cu un bax de bere se poate face o plăcere😉

      • mblowblog Said:

        da…cum puteam sa uit de baxul de bere. Exact din categoria aia🙂.
        “Дорогой Дедушка Мороз, мне нельзя сладкое, поэтому пришли мне ящик полусладкого!”

  2. olea Said:

    mda, crăciunu îi din rangu de sărbători pe care le iubești pentru starea de spirit în care te aruncă, în copilărie și în vise. k altele te aruncă numa-n beții😀

  3. Si eu anul asta imi farim mintea sa gasesc un cadou care i-ar placea LUI
    Stiu ce vrea, dar n-as putea sa cumpar eu amplificatorul sau placa de sunet la care viseaza fiindca cerintele tehnice le stie doar el..

    • mblowblog Said:

      cred ca gasesti tu o modalitate🙂 Iti dai seama cat de mirat va fi cand va vedea ca ai ales singura, ceva la care, de fapt, nu te pricepi🙂

  4. calatoarea Said:

    Acuma, daca e vorba de cadouri, eu nu am pentru cine sa-mi storc imaginatia si sa nasc ideea de cadou. Trist? :)) Sper ca nu tare😀

  5. Lupul Said:

    Uite eu intotdeauna am cumparat pentru EL prostiile pe care si le-a dorit. Il shikanam tot anul, iar de Craciun i le puneam sub brad🙂

    Era un fel de a spune: te accept si te iubesc asa cum esti.😀

    PS Minunata postare…

  6. Azza Said:

    salut! sincer am gasit blogul tau de ieri si cred ca deja l-am citit integral,ca ma fascineaza cum scrii, parca as citi ceva scris de mine, insa autorul e strain.Cat de mult ne asemanam. Imi pare bine ca poti sa spui atea despre barbatul tau. Familia voastra parca ar fi o cetate care nu poate sa o zdruncine nimeni, va apreciez. JOS PALARIA! nu e insa asa si la mine, si poate de asta trebuie sa pretuiesti. Eu nu pot sa spun ceea ce ai spus tu de sotul tau. Al tau te pretuieste emorm si cred ca e si din partea ta… raman doar sa va admir

    • mblowblog Said:

      Azza, multumesk. intr-devar imi iubes sotul. Si el pare sa ma iubeasca. Nu as vrea insa sa-ti creezi o iluzie despre existenta unui cuplu perfect, cu o viata perfecta, fara cea mai mica posibilitate de a fi despartiti. Ca alte cupluri se intampla sa ne certam, sa ne provocam durere, sa ne mintim pe alocuri, sa ne suparam. partea buna e ca ifecare dintre aceste conflicte se incheie cu o partida buna de sex, dupa care ni se face parca mai usor pe suflet🙂
      Iluzia asta de ideal, poate vine din faptul ca ma inspira sa scriu mai degraba lucrurile pozitive , decat conflictele. Cu toate ca, daca cauti, poti gasi si din astea pe blog.
      Armonia asta familiala tine mai degraba de dorinta si posibilitatea ta de a-i accepta neajunsurile decat de alegerea unui om perfect.

  7. Masaj erotic Said:

    Am parcurs acest post al tau si imi place ceea ce am citit. Continua tot asa. *^*


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

