De cât mister are nevoie un cuplu?

Mie îmi place să umblu goală prin casă şi să dorm goală îmi place, şi mi-ar mai plăcea ca atitudinea lui în privinţa asta să se rezume la admiraţie, ori cel puţin să nu aud fraze de genul:

M, tu iar umbli goală, poate îmbraci ceva!

Problema lui constă în faptul că ar putea să mă vadă vre-un trecător nocturn care se cască prin geamuri străine, asta spune El.

Dar să fie oare de vină doar sentimentul de proprietate puternic dezvoltat?

O femeie goală, este probabil, ca un subiect fără de intrigă. Dar , pe de altă parte, despre ce fel de intrigă poate fi vorba după atâţia ani, în care ai reuşit să studiezi fiecare aluniţă, fiecare rid, fiecare por…

O femeie goală nu păstrează nici o enigmă. Dar ce surprize poate oferi un corp pe care îl ştii pe de rost?

O femeie goală nu mai are cu ce să-ţi uimească privirea, în momentele în care ar vrea s-o facă.

O femeie goală e ca un dar de Crăciun fără de ambalaj.

Fără enigmă, fără mister, fără secrete, fără intrigă,fără ambalaj.

Pe de altă parte, pentru mine sunt suficiente emoţiile pe care le-am simţit când l-am despachetat pentru prima oară, le păstrez cu plăcere în amintiri. Şi de atunci în coace îl admir, îl iubesc şi îl vreau gol-goluţ.

Admir cu plăcere fragmente din filme vechi, în care Ea îşi scoate ruşinată hainele, întoarsă cu spatele la el, îşi ascunde sânii în palme, roşeşte la privirea lui pătrunzătoare, îşi ascunde ruşinată corpul sub cămaşa lui, după ce au făcut dragoste. Momente deosebit de tandre, dulci şi inocente.Prin care am trecut….de care am trecut.

Nu-mi place să păstrez lucrurile ambalate. Nici corpul, nici gândurile, nici emoţiile. Mă simt mai bine când toate se văd clar, sunt bine aranjate, aşa ca prezenţa lor să-ţi aducă plăcere, să le poţi şterge de praf la timp, ori să le arunci când devin inutile.  Şi corpul, şi emoţiile şi gândurile mele au nevoie de libertate, de claritate, de transparenţă şi echilibru. Nu mai am nevoie de mister.

10 Comments »

  1. nicu Said:

    da mie îmi place când femeia mea îmblă şi doarme dezbrăcată
    şi dacă o vede cineva? mai mult decât să o vadă nu poate nimic

  2. calatoarea Said:

    Eu nu-s pudica. Pe multi i-am facut sa astepte mai ales vara la usa, ca bateau, iar eu eram dezbracata. Sa fi stat la parter, trecatorii ar savura privelistea lipsita de haine si pudoare. Recunosc ca de cand am mai pus niste kilograme, nu mai am mania sa stau fara haine atat de mult.
    Imi aduc aminte un moment cu El cand, dupa dus mi-a smuls halatul cu fraza: aceasta este uniforma in casa noastra😀. Am adorat ideea.

  3. olea Said:

    hm, eu iaka am o problemă cu îmblatu și dormitu nud :S
    ș parcă nu-s “страшная крашенная и ненакрашенная”😀

    • mblowblog Said:

      Nu cred ca asta depinde de felul in care arati. Poate mai mult de obisnuinta.

  4. j. Said:

    Postul tau mi-a amintit de fragmentul din “Maestrul si Margarita” (un roman de exceptie, dupa mine), se poate trece direct la min 5 http://www.youtube.com/watch? si v=nWRPLKcjHpAhttp://www.youtube.com/watch?v=mITu-qjP7J0

    Nuditatea intr-adevar e curajul de-a fi tu insuti, liber adica. e ceva frumos. Imi place sa-mi privesc iubitul dezbracat, proaspat iesit din dus sau in timp ce-si imbraca hainele “formale”. Il privesc intodeauna cu sete… mmm.

  5. j. Said:

    ehh n-a iesit link-il din prima.
    aici de la min 5 http://www.youtube.com/watch?v=nWRPLKcjHpA
    si aici restul http://www.youtube.com/watch?v=mITu-qjP7J0&feature=related

    • mblowblog Said:

      Da, romanul e genial. mai putin ecranizarea. dar, sicer vorbind nici nu stiu cum s-ar fi putut evita banalizarea anumitor idei, atunci cand au fost transformate in imagine.
      Sugestiv moment. Multumesk pentru link.

  6. fanta Said:

    ador sa dorm nuda altaturi de prietenul meu, insa cu conditia si el sa fie golutz… doar ca se primeste ca e obisnuit sa doarma in pija… asa ca de cele mai multe ori scena e f. romantica: eu nuda si el in haine …))


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

