Sexpert?

Experienţa sexuală. Cum se obţine, cum se manifestă, cum te ajută? Dacă credeţi că voi răspunde acum exact, la aceste întrebări, sa ştiţi că greşiţi.  Voi face nişte presupuneri, după care o să deschid periodic această pagină, aşteptând nerăbdătoare răspunsurile voastre🙂

Deci cum să încep aşa ca să nu şochez pe nimeni…Ştiţi cu câţi bărbaţi am făcut eu sex? Cu unul. Am văzut live şi am atins un singur penis.  Da, aşa s-a întâmplat că m-am căsătorit cu bărbatul cu care am făcut sex prima dată. Nu mi-am pus acest scop. Aşa a ieşit. M-am îndrăgostit lulea şi în El, şi în felul în care face sex.

Nu a avut niciodată ideea de a-mi idolatriza „sfinţenia” ori condamna lipsa de experienţă. Sentimentele şi dorinţa noastră au fost întotdeauna la un nivel mai înalt. Cred că mă iubea la fel de mult daca aveam vreo 30 înaintea lui, ori dacă eram căsătorită şi aveam copii, dar astea sunt detalii…

Toată experienţa mea sexuală am acumulat-o cu un singur bărbat, cu un singur penis. În termeni „profesionali”, asta ar însemna, probabil lipsă totală de experienţă. Teoretic parcă e adevărat. Dar practic se pare că nu există o diferenţă atât de mare între ceea ce fac eu în pat şi ceea ce face prietena mea –W.

W mi-a spus ieri , la telefon: Uite M, eu parcă am avut mai mulţi parteneri şi totuşi nu s-a întâmplat niciodată să-mi spui că nu ai încercat ceva din ceea ce îţi povesteam, ori să nu-ţi dai seama despre ce vorbesc. Până la urmă chiar nu contează cu câţi bărbaţi îţi acumulezi experienţa. Contează doar să faci sex.

Posibil. Este însă o diferenţă clară între noi. Eu pot fi degajată, încrezută şi vulgară cu un singur bărbat. Nu e exclus că un bărbat nou, care se uită la corpul meu gol, ar putea să mă complexeze. Alături de oricare alt bărbat mişcările mele ar fi stângaci, iar comportamentul sălbatic de acasă s-ar transforma, în al unei şcolăriţe de 16 ani. Sunt expertă doar  când e vorba de penisul şi mintea bărbatului meu. Sunt amanta perfecta a LUI. W  e perfecta… …pur şi simplu perfectă🙂

La modul practic, cum se exprimă experienţa sexuală? E vorba de tehnică, ori mai degrabă de siguranţă şi degajare totală, sălbătăcie şi vulgaritate? Cu ce exact, se mândreşte o femeie cu experienţă sexuală? Şi cum se manifestă lipsa de experienţă a uneia cu parteneri puţini? Ce fel de experienţă căutaţi în sexul opus?

44 Comments »

  1. Victoria* Said:

    Esti o fire curioasa?🙂

    • mblowblog Said:

      habar n-am. Tu de ce esti curioasa daca sunt curioasa ?🙂

  2. Victoria* Said:

    Nu esti curioasa sa afli cum e cu un altul?

    • mblowblog Said:

      Sunt perioade in care imi apare curiozitatea :))Dar nu e suficient de mare. Mai mare e frica ca L-as putea pierde, ori schimba atitudinea lui fata de mine. Ca sa te simti bine , trebuie sa ai un principiu, un ideal, o idee pe care sa o respecti, sa nu o incalci niciodata. Daca deviezi, devii vulnerabila. Prietenia si devotamentul dintre noi doi, e ceea ce nu as dori sa incalc vreodata. Pana una alta nu depun efort pentru urmarea principiului, pentru ca il iubesc. Si mai am un principiu de viata- Cand lucrurile merg bine, nu incerca sa le repari!

  3. mblowblog Said:

    Victoria, in opinia ta, cum se manifesta experienta sexuala a unei femei?, barbat?

  4. Victoria* Said:

    M. nici nu stiu daca experienta conteaza atat de mult, important e sa fim fericiti cu sau fara experienta!

    Oricum eu la moment nu prea’mi imaginez cum e sa fii fidela unui barbat toata viata, motivul e simplu: acum nu iubesc cu adevarat; incep sa cred cu adevarat in fidelitate atunci cand iubesc!

    Apropo, sotul iti citeste blogul?

  5. mblowblog Said:

    Cu fidelitatea e simplu, in cazul in care ai alaturi un prieten. Tu ai face sex cu sotul prietenei tale ? banuiesc ca nu. Chiar daca ai vrea tare. Nu te lasa constiinta sa tradezi un prieten.

    Eu nu stiu daca as fi fost la fel de fidela intr-o alta relatie. Cat tine de periada saruturilor frantuzesti..niciodata n-am fost fidela. Cred ca suntem foarte diferiti in diferite relatii, alaturi de oameni diferiti.

  6. Victoria* Said:

    Eu nu am inselat niciodata, nici macar in perioada saruturilor frantuzesti! dar concomitent nu stiu daca as putea fi fidela o viata intreaga aceluiasi barbat

  7. Lupul Said:

    M, dar sotul tau a mai avut alte … partenere? Ma refer la experienta de inainte de casatorie, desigur, nu insinuez ca ar fi… hm, stii tu.

    Postarea ta mi-a trezit sentimente contradictorii. Pe de o parte, tu indiscutabil reprezinti un ideal al societatii noastre patriarhale, care dupa nici 200 de ani, nu mai anina cearsafurile miresei in vazul satului dupa nunta😉 Pe de alta parte este cumva trist ca acest ideal ii este impus doar femeii (stiu ca tu nu ai fost constransa).

    Comparatia dintre W si tine mi-a amintit de perioada cand faceam dans sportiv. Profesorul mi-a spus odata – nu incerca sa te adaptezi stilului partenerului. Slefuieste-ti propria tehnica, si atunci vei putea sa dansezi la fel de bine cu oricine.

    Cred ca asta ar fi raspunsul la intrebarile tale, daca vb strict despre tehnici si abilitati. Doar ca intimitatea este mai mult decat atat, si nu pot spune decat banalitati de genul “totul este strict individual”.

    • curios Said:

      draga lupule, dar cind revii pe blog-ul tau? mi-i dor de pana ta….;) (m, scuze pentru intrebarea adresata lupului aici pe blog-ul tau)

      • mblowblog Said:

        si mie mi-i dor🙂

      • Lupul Said:

        magulita🙂

        revin curand… si mie mi-i dor de blogul meu.

        dar viata reala mi-a dat peste labe si m-a avertizat: nu te apuci de scris pe blog pana nu rezolvi problemele care necesita atentie maxima acum.🙂

    • mblowblog Said:

      Sotul meu, a avut si el o experienta destul de saraca. Nu a avut nici o relatie de lunga durata pana la aparitia mea. In relatiile de-o naopte poti acumula siguranta, dar nicidecum tehnica😉
      Dar o intuitie buna pe fonul afrodisiacului perfect-dragostea, poate face minuni.

      Despre idealul societatii patriarhale. M-am gandit odata la asta. Cred ca totul incepe de la atitudinea diferita a femeilor si barbatilor fata de propriile organe genitale. Femeile isi iubesk, in general vaginul. E considerat unul dintre cele mai importante parti ale corpului, de care suntem invatate de mici , sa avem foarte mare grija. Barbatii,adesea, isi interpreteaza penisul ca arma, obiect de razbunare. De unde si toate expresiile de genul “imi bag…”, ori..sunt multe. Casatoria e un fel de garantie, in fata intregii societati, a faptului ca penisul care s-a atins de scumpul tau vagin, a facut-o din dragoste, nu din moive meschine.
      Renuntarea la aceasta traditie imi pare pozitiva prin faptul ca opinia si sentimentele personale devin superioare opiniei sociale.

      Imi place comparatia cu dansul🙂

  8. curios Said:

    dar pe mine postarea ta m-a facut sa cred, ca nu te reprezinta ceea ce scrii ..:)
    mda, dar cum ramine cu “vseo poznaetsea v sravneniah”?

    • mblowblog Said:

      Ce anumume nu ma reprezinta?🙂. Eu nu sunt de acord cu afirmatia luata intre ghilimele. Sunt lucruri pe care le poti intui. Tu stii, de exemplu, ca mamaliga e mai gustoasa decat taracanii, chiar daca nu ai gustat niciodata taracani🙂

      • Lupul Said:

        Eu am gustat taracani nu demult. Sunt mai gustosi decat maliga.

      • mblowblog Said:

        LOL. Mda, gusturile nu se discuta.

      • curios Said:

        eu cred in intuitie, dar in cazul asta intuitia este zero fara experienta cu altii…
        mie pina-n nu demult mi-au placut suplele, pina nu am migiiat o cucoana “v tele”. fratilor, le ador, sunt superbe..

      • mblowblog Said:

        Conform teoriei tale, trebuie sa te tii de experimentat toata viata si tot nu ajungi sa incerci de toate😉. parerea mea este ca cea mai buna experienta, si cele mai bune rezultate se pot atinge doar intr-o relatie de lunga durata. O relatie in care fiecare dintre parteneri are suficient timp sa studieze motivele placerii celuilalt. Si dinnou aflandu-se intr-o relatie noua cei doi experti trebuie sa studieze totul de la zero, pentru ca partenerii noi au pofte noi, complexe noi, bzycuri noi.

        Experienta despre care vorbesti tu, e cu totul de alta natura, Cucoana v tele nu e decat o mica parte a fanteziei tale sexuale pe care ai reusit s-o realizezi. Nici nu cred ca e nevoie de mare “dibacie” sa aduci la orgasm o femeie flamanda, ori cu atat mai mult un barbat, care se arata interesat de tine si care , la momentul respectiv, pur si simplu vrea sex.

        Aici totul e deosebit de simplu: Nu spune prostii, ca cobori libidoul la zero, si nu ejacula prematur! Chiar si preludiu…e asha de dragul…sa nu creada ca esti un egoist nesimtit. Pentru ca orice femeie care a hotarat sa se culce cu tine pentru prima oara e suficient de excitata si umeda😉

        E alta situatie cand ai un partener stabil, dupa o perioada in care nici foamea sexuala si nici fluturii din stomac nu te mai pot ajuta cu nimic. Ai alaturi o femeie frumoasa pe care trebuie s-o satisfaci in fiecare noapte cu doar doua unelte disponibile: Creierul si penisul. Uite aici e nevoie de experienta!

  9. stiu un caz contrar: fata schimba prietenii , logodnicii si mai-nu-maine sotii, doar fiindca nu este satisfacuta
    am incercat sa dau ceva sfaturi, dar sunt convinsa ca pina nu gaseste un barbat cu care sa fie “faclia” aia de “un nu stiu ce” “ah ce bun”, nu ajunge calumea la orgasm..
    Sau poate are nevoie de o noapte cu un expert indubitabil?

    • mblowblog Said:

      Eu cred ca are nevoie sa se indragosteasca. Nu cred ca problema e in atatia parteneri netalentati, mai degraba problema e undeva in creierul ei. Daca la orgasmul masculin poate lucra doar femeia, ca nu e mare filosofie acolo, e aproape mecanic. Ap’ la orgasmul feminin , lucrul e 50 la 50. Poate el sa transpire de o mie de ori si intelectual si fizic. Atata timp cat tu il privesti ca pe un nou impotent prefacut care nu se pricepe la orgasme feminine, nu are nici o sansa sa ti le ofere. Atunci cand vrei cu adevarat un orgasm, il scoti si dintr-un deget, nu?

  10. Carbunash Said:

    eu nu pot scoate orgazme dintr-un deget. Vine foaaaaaaarte greu, e foiala multa si daca vreau numaidecit sa “jubilez” – tre sa ma apuc de partida respectiva fiind odihnita, relaxata. Ades insa nu am nivelul de concentratie necesar, sau sunt obosita si pur si simplu ii fac placere omului. Si el mie, pentru ca sa fim sinceri – mie imi place actul insasi, multumim fanteziei🙂
    actul insasi imi placea si pina la el, alesul, insa daca e sa fac bilantul – cu el ma simt cea mai libera si cel mai bine.Si orgazmele cele mai multe cu el le-am avut. Cred ca e dragoste :))))))))))

  11. Bloody Mary Said:

    Referitor la experienta sexuala. Parerea mea este ca ai putea sa ti-o imaginezi cam cum e in cazul sarutului. Banuiesc ca de sarutat, ai sarutat mai mult de unul🙂 In principiu, tehnica e aceeasi, insa rezultatul difera enorm, fiecare om saruta in felul sau unic, emotiile si senzatiile sunt altele de la un partener la altul, atat pentru tine cat si pentru el.
    Eu chiar am tras mica mea concluzie, care s-a confirmat mereu: daca imi placea cum saruta, atunci si sexul era ok, daca sarutul era asa-si-asa, cu necesitati de imbunatatire, si sexul la fel, ar fi avut nevoie de un upgrade. Ca o mica confidenta, a fost numai unul singur care mi-a inmuiat genunchii numai cu un sarut😉

    In final, tehnica in materie de sex e aceeasi, nimic nu e nou sub soare de cateva mii de ani bune in domeniul asta. Numai oamenii sunt diferiti. Sunt forme diferite, marimi diferite si culori diferite, senzatii diferite, atitudini diferite in pat, fiecare e cu imaginatia lui (sau fara), si toate acestea genereaza reactii-raspuns diferite ale partenerei.
    Dar nimic nu e la fel de satisfacator si nu se compara cu a face dragoste cu omul pe care il iubesti din tot sufletul si care te iubeste la fel. Daca ai ajuns direct la faza asta fara a mai trece prin etapa de incercari succesive cu diferiti parteneri, eu nu cred ca ai pierdut nimic. Sau poate ai pierdut senzatia de gol sufletesc si esec emotional la finalul unei relatii esuate, sau lipsa de satisfactie a sexului ‚ ’one night stand’ .

    • mblowblog Said:

      ei vezi, banuiam eu :)))). Totul e foarte simplu pana la urma- ori primesti, ori nu primesti placere din sex. Cat tine de dragoste, ar fi straniu sa nu primesti placere sexuala de la un om pe care il iubesti, dar si sa iubesti mult timp un om care nu te satisface sexual.

      • Bloody Mary Said:

        Stii, de fapt oricat de straniu ar parea, este destul de des intalnit ca o femeie sa nu fie satisfacuta chiar daca isi iubeste partenerul. Adica pe deplin satisfacuta, ca degetele are toata lumea.

      • mblowblog Said:

        ei tot, nu poti comapara cum spun rushii …с пальцем🙂. cat tine de aceste femei. Am citit de multe ori despre ele. In viata reala nu am intalnit niciuna nesatisfacuta care sa-si iubeasca sotul.

      • Despre femeile nesatisfacute care traiesc in cuplu:
        1 lipsa de educatie sexuala normala (sau imagine distorsionata asupra actului sexual in genere)
        2 lipsa de comunicare intre parteneri
        Sa fie totusi un fenomen pe cale de disparitie?

  12. victoriadiak Said:

    “Cu ce exact, se mândreşte o femeie cu experienţă sexuală?” Bună întrebare🙂 – cu asta şi se mîndreşte, cu experienţa sexuală. Dar depinde cum o vezi, experienţa asta, nu ştiu dacă se capată cu numărul de parteneri, căci, personal, la un n număr de parteneri, experienţa (atîta cîtă este-n-o evaluez) am luat-o de la doi (şi asta nu depinde nici de durata relaţiei), dar dacă aş vrea să mă laud cu ceva, aş arăta ce m-a învăţat chiar numai unul, aşa că… greu de vorbit despre experienţă. în schimb, e uşor de lăudat🙂

    • mblowblog Said:

      ma interesa, de fapt, cum se manifesta, in opinia voastra, experienta sexuala? E vorba de tehnica, ori siguranta in propria sexualitate, dorinta de a experimenta orice si cu oricine, ignorarea tabuurilor. Pe tine ce te face sexperta, atat cat esti?

      E probabil greu sa scrii despre asta atunci cand ai in avatar o poza reala, totusi , daca nu te deranjeaza, ce anume ai invatat de la barbatul respectiv.

      • Pentru mine e ca o fintina fara fund, mereu mai descoperi ceva nou, ar fi prea naiv sa ajungi la un moment in care sa crezi ca gata: stii tot, poti tot, ai incercat tot.
        Din ce ai enumerat tu as zice dorinta de a experimenta orice, dar nu neaparat cu oricine.

      • mblowblog Said:

        Da, sexul e un domeniu in care intotdeauna mai e ceva de invatat🙂

      • victoriadiak Said:

        nu e greu. am învăţat că dragostea contează, totuşi, deşi nu pot să zic că a fost dragoste chiar de la prima lecţie.🙂 dar, tocmai din cauza asta, am simţit diferenţa şi am aflat că, iubind… poţi face aproape tot :)))
        da, ai spus bine – siguranţa în propria sexualitate, după mine, contează. ştii ce i-a plăcut soţului meu prima dată cînd am făcut dragoste, hai să zicem sex, că pe atunci încă aşa era? – faptul că nu am stins lumina :)))

      • mblowblog Said:

        prima mea experienta a fost ziua. Si , in general, pana ne-am mutat impreuna, ziua aveam mai multe ocazii. Dar am reusit sa ne apropiem foarte mult spiritual, inainte de a face dragoste.
        multumesk mult pentru opinie.

  13. Viorica Said:

    Eu cred ca experienta sexuala inseamna in primul rind siguranta in propria sexualitate, sa te cunosti, sa iti iubesti si explori corpul tau in primul rind apoi sa stii ce si cum iti place si sa te simti libera si deschisa sa comunici, sa incerci, sa primesti si sa daruiesti placere, caci poti sa faci sex cu multi barbati dar daca esti inhibata si complexata sexual nu vei capata nici un fel de experienta.

  14. mblowblog Said:

    ceea ce nu am aflat inca este : ce se ascunde in fraza “Tare buna mai era cea rea”. Pentru ca eu am vaga impresie ca bunaciunea e ceea ce vad barbatii mult inainte sa faca sex- o pereche de sani generosi, o talie subtire, fund bombat, sau orice altceva care ar putea sa atraga exemplare individuale. Poate fi sexul cu o femeie frumoasa-rau? Ori ce face o femeie urata un pat, asa ca sa nu-ti iasa din cap inca foarte mult timp? Prin ce impresioneaza amantele pe care nu le poti uita?…in afara de faptul ca pleaca inainte sa te saturi de ele🙂

    • prin “rea” se are in vedere obraznica, indecenta (in sensul bun ;)), care-i scoate din minti. o astfel de femeie “rea” este tare buna🙂

    • Lupul Said:

      …iar fata babei era lenesa, urata, usernica si rea, … dar buuuuuuuuunăăă….😀

  15. gladiola Said:

    ”Virgina e femeia posedata de un singur barbat” Emanuelle, Emanuelle Arsan (literatura erotica frantuzeasca)

  16. xMan Said:

    Am o relatie de un an jumate, chiar maine se implinesc😀 si ea e unica din viata mea. S-a intamplat neasteptat prima data, mai multa initiativa din partea ei, dar nu regret!

    Ma consider ca fiind mai demodat din cauza că mă simt un pic frustrat că nu am fost eu primul în viața ei. Dacă privesc din alt unghi, nu e corect din partea mea, însă.. oricum persistă această senzație.

    Mai este ceva: faptul că nu își prea iubea partenerul când a luat decizia. Cred că asta sporește frustrarea mea.
    Așa sunt eu: știu că nu e corect, dar nu îmi pot arunca gândul. Asta e, oricum mă voi obișnui cândva cu gândul ăsta, pentru că o iubesc, mă iubește.. și trăim momente de neuitat! Pe lângă toate astea, la primul nostru act, nu mă credea că sunt virgin :)) Mi-a zis ”nu are cum”, iar într-o lună sau două am devenit pentru ea cel mai bun iubit și amant dintotdeauna.
    Deci, ce pot să spun despre experiență.. Just do IT, experiența vine mâncând, nu contează câte ”bucate” guști. La urma urmei, important e să te simți bine și tu și el.

    Blogul tău e foarte bun. Pot să pierd uneori zile întregi pe bloguri de acest tip.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

