Să fie clar că mă iubeşte.

Noi doi ne mai ţinem de mână.  Nu ştiu de ce .Aşa e mai simplu să mergem alături, îmi place să-i simt mâna, ori poate e o obişnunţă. În Moldova de mână se ţin doar cei necăsătoriţi, ori cei proaspăt căsătoriţi. Se întâmplă foarte rar să vezi cupluri de peste 30 ţinându-se de mână.

Mă întrebam când şi de ce culplurile decid să nu se mai ţină de mâini. E o decizie conştientă, ori se întâmplă de la sine. E pentru că cei doi au învăţat deja să meargă într-un pas fără a se ţine de mână, ori pentru că nu mai contează dacă cineva rămâne un pic în urmă? Ori poate gestul e interpretat pur ca o exteriorizare a sentimentelor, de care, la un moment dat, nu mai are nevoie nimeni.

Ţie îţi place să-ţi exteriorizezi dragostea, dar să fie exteriorizată dragostea cuiva pentru tine? Să ştie toată lumea că eşti iubit(ă), venerat(ă), Idolatrizat(ă).

Vorbesc despre cererile în căsătorie transmise în direct la TV; nunţile în zbor cu paraşuta; declaraţiile de dragoste în public; placate cu inscripţia “te iubesc” agăţate cu cleştişoare de sforile din faţa blocului, mai nou panouri publicitare mari cu forografia persoanei dragi peste care e scrisă o declaraţie de dragoste ori o cerere în căsătorie; de sumele mari pe care le plătesc unii miri pentru a avea fotografia publicată în revista “Nunta”.

Evident, dragostea nu devine nici mai mare si nici mai veşnică, după ce e făcută publică.Totuşi lumea visează la spectatori. Cât mai mulţi, cât mai uimiţi, cât mai invidioşi.

Pe de altă parte sunt persoanele care o să râdă în hohote de banalitatea declaraţiilor publice de dragoste,  de nebunia mirilor care vor să iasă în evidenţă. Vor face o mimică de dezgust profund observând placate ieftine care costă o groază de bani. Nu-şi vor lua niciodată soţia de mână, nu o vor săruta în public, nu vor face complimente publice, decât poate ironic. Dar vor iubi sincer, toată viaţa, poate…

Pe mine m-ar incomoda sincer o declaraţie publică de dragoste, m-aş supăra rău să mă descoper pe un panou urban. Consdier absolut iraţională decizia de a da bani pentru ca să ţi se publice muntra în revistă, m-aş simţi înjosită dacă mi-aş descoperi numele alături de o declaraţie de dragoste scrisă pe gard.

Totuşi mi se înmoaie picioarele ori de câte ori îmi spune că mă iubeşte în faţa cuiva. Îmi place când îmi aduce flori la serviciu, mai mult decât când mi le adduce acasă. Îmi place când îmi sărută mâinile în stradă, mă priveşte îndrăgostit, mă cuprinde şi mă ţine strâns de mână, parcă temându-se să mă piardă. Îmi place să fie clar că mă iubeşte.

 

 

 

 

11 Comments »

  1. Am observat ca oamenii cu cit se iubesc mai tare cu atit mai putin au necesitatea de a arata asta in public altora. Ceea ce lumea tinde sa arate in public se numeste: Egou, Mindrie, Fala. Astea vor show, ochi cascati, lauda.
    Iar de mina le urez sa se tina tuturor pina la adinci batrineti. Nu ca ar arata lumii marea lor dragoste, dar fiindca it feels sooo good.

  2. si noi ne tinem de mana. pana si adormim noaptea tinandu-ne de mana🙂 doar ca nu cred ca o facem ca sa fie clar celorlalti ca noi ne iubim🙂

    cat despre declaratii de dragoste publice, nu ma deranjeaza deloc🙂 si nici el nu se sfieste sa le faca. cel mai mult imi place cand ma prezinta oamenilor din cercurile lui, pe care inca nu-i cunosc – o face cu mandrie si eu “ma tarai”🙂

    • mblowblog Said:

      cunoscut sentiment🙂. dar nu ti se pare ca tot din categoria “aia” e ?

      • “aia” adica reclama pentru dragostea noastra? nu cred, pentru ca ceea ce imi place nu este atat faptul ca altii sa vada sentimentele lui, ci sa constat inca o data ca el ma iubeste asa cum sunt.

      • mblowblog Said:

        inteleg.Adica nu e neaparat sa spuna ca ma iubeste in public, important e sa nu se incomodeze sa faca asta. Imi place sa vad ca se mandreste cu mine.

  3. p.s. a doua poza e super😀

  4. tobi22 Said:

    cui trebuie demonstrarea asta publica)) sufletul..procesele ce se produc acolo sunt mai importante..bun post…in general ai foarte interesante posturi!

  5. calatoarea Said:

    mie imi place sa ma simt iubita pretutindeni. Imi place cand nu se sfieste sa ma tina de mana in fata prietenilor lui si ma striga pe numele de alint. Imi place si sa ma imbratiseze pur si simplu si sa simt ca ma iubeste.

  6. Cristina Said:

    Destul de emotionant

  7. fanta Said:

    dar, oare nu ati observat in MD la noi… se face totul de “gura lumii” .. nunta ca lumea, casa, gard, masina, totul trebuie sa fie ca la toti, c’apoi ce vor zice altii? asa e spiritul omului moldovean… prietenul meu este italian, imi zice ca este indragostit de poporul nostru si felul cum suntem noi “umili” eu ii zic, suntem umili pentru ca suntem saraci, daca am fi fost bogati… ne-ar fi cunoscut toata lumea pentru spiritul nostru gregar si caracterul de fala, orgoliu si mindrie prosteasca ce ne caracterizeaza…. si vreau sa mai subliniez, ca nu conteaza unde ti se face propunerea in casatorie, pe panou, in cosmos, sau sub apa… aceste lucruri nu garateaza viitorul fericit al cuplului ..nici chiar cunina in biserica nu poate face acest lucru!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

