8 martie ziua femeilor şi a bărbaţilor principiali

14 februarie şi 8 martie sunt ocazii perfecte pentru a descoperi bărbaţii principiali. Cei care consideră 14 sărbătoare comercială, 8 comunistă, de Crăciun sunt bolnavi, iar de ziua ta sunt plecaţi în deplasare.

 Eu am tot respectul pentru bărbaţii principiali. Dar anume pentru cei care-şi leagă principiile de lucruri serioase vitale, importante. De exemplu principiul de a nu atinge mai mult de o pereche de sâni, când eşti într-o relaţie, de a fi bun şi a creşte în domeniul în are activezi, de a-ţi petrece timpul liber alături de familie…

 Voi chiar credeţi că o femeie nu poate face diferenţa dintre un principiu şi dorinţa disperată de a vă eschiva, a de a economisi?

 Pe mine mă amuză serios cât de informaţi sunt unii când vine vorba de sărbătoarea respectivă. Se înarmează cu zeci de argumente istorice, legate de etnie, geografie, chimie şi matematică, toate parcă învăţate pe de rost doar să nu cumva să cumpere o floare ori să-şi piardă timpul preţios în magazin. Cu toate că ultimele le-ar fi putut lua mai puţin timp decât căutare motivelor de eschivare pe google.

 Ei să presupunem că tu eşti totuşi unul dintre principialii veritabili. Atunci fii bun şi găseşte, inventează alte date, când îi poţi spune mulţumesc, pentru că e frumoasă , inteligentă şi pentru că te-a ales pe tine..aşa principial cum eşti.

 Nu, nu mă îndoiesc nici pentru o secundă că faci asta în fiecare zi. Chiar şi atunci când beai bere u prietenii şi când priveşti fotbal, gândurile tale zboară spre ea.

 Femeia ta are în fiecare zi ceea ce au altele o data în an?  Ei bine, asta nu înseamnă că trebuie s-o privezi de sărbători.

 Da, şi fraza: Cumpără-ţi te rog singură ce vrei de la mine, că doar ai acces la card. Nu e chiar bună. Fă cel puţin efortul şi pune o sumă de bani într-un plic, mai cumpără o floare, scrie o felicitare şi insistă să ieşiţi imediat împreună după cadou. Mergeţi să mâncaţi într-un local nou, ori în unul bun în care n-aţi mai fost demult, găteşte tu în locul ei.

 Azi e 9 martie, o zi perfectă în care principialii pot recupera sărbătoarea pierdută din principiu.

21 Comments »

  1. Axxo Said:

    M, tu tai in carne vie.

  2. D.L. Said:

    Azi e 9 martie, zi in care specimeni din astia nu vor rata ocazia sa-si dezamageasca, din nou, perechea de sani de-acasa.🙂

  3. Elena Said:

    Prietenul meu este precum barbatul descris de tine (pana la un punct). Uraste Valentines, 8 martie, pastele, craciunul, etc, etc.
    Nu are nevoie de o zi anume in care sa fie dragut, sa daruiasca sau sa fie obligat sa spuna “te iubesc”. Insa o face in orice alta zi. De la lucruri marunte de genul unei flori cand nu ma asteptam, la un masaj cand sunt obosita sau venit in pauza de masa cu ceva cald de papa… pana la a-mi pune portofelul in mana si a-mi spune “cumpara-ti ceva frumos”.
    Guess I’m just lucky.🙂

    • mblowblog Said:

      🙂 da bineinteles ca esti. Dar ma intreb cum reusesti sa faci diferenta dintre o zi obisnuita si una de sarbatoare. Parerea mea este ca oricat de alintata ai fi de iubit, oricum ai nevoie de zile de sarbatoare. In fine, cel mai mult conteaza sa va iubiti si sa va acceptati asa cum sunteti.

    • Lucifer Said:

      Dar tu nu bati capul?😀 Nu zic ca minti… doar ca, de-ar fi fost EXACT cum ai descris nu erai sa zici: “Guess I’m just lucky.” … you would have said: “I AM SOOOO FREACKING LUCKY WITH MY GUY!”
      if you would take a RANDOM guy from the pool, and assuming the qualities are normally distributed, there is more a chance you’ll find $1 million in PMAN while there is a protest.
      And then.. .think about it… if your GUY is SOOO GREAT and AWESOME, why other girl didn’t literally GRAB him?

      Voi fetele sunteti citeodata ASA DE RELE! Ati ajuns sa va laudati si cu prietenii imaginari p/u a face inciuda altora!😀

      • mblowblog Said:

        Lucifer,asemenea bărbați exista.Si nu numai ca exista,nici măcar nu sunt considerati iesiti din comun.

      • Lucifer Said:

        LOL… tu ai unul acasa sau ti-a spus Elena ?🙂 Eu nu am spus ca nu exista… pur si simplu ei sunt FOARTE iesiti din comun!
        Toti barbatii sunt asa de la inceput intr-o oarecare masura. Dar tot romantismul asta la barbat dureaza MAXIMUM 1,5 ani🙂 (Atita duraeza dragostea)
        …majoritatea cazurilor dureaza 3-4 luni.
        iaka link: http://en.wikipedia.org/wiki/Love
        Dar daca tu crezi ca asa barbati, precum ala, nu-s iesiti din comun… na ja PROBABLY you’ve been beguiled … cause “ne iesit din comun” = average… dar average ar fi media a vreo 30 barbati care-ti ies in cale cind te plimbi prin centru orasului (chiar si aia tot sunt mai buni decit REAL average in RM) … p/u a vedea REAL average, we need to take some samples from villages as well🙂

      • mblowblog Said:

        Potrivit teoriei tale căsătoria e o condAmnare. Suntem de 9 ani împreuna cu soțul meu si, imagineaza-ți , încă ne mai iubim. Îmi aduce flori , gateste uneori, (vezi lucruri marunte) cu toate astea nu- mi vine sa fac exclamatii de genul celora pe care le-Ai menționat ,decât după doua orgasme consecutive🙂 avem si noi motive de suparari si certuri.

      • Elena Said:

        Interesanta presupunerea ta. :)) Prieten imaginar… :))
        Papusel mami, daca tu nu te incadrezi in descriere, chiar nu inseamna ca altii nu o pot face. Intr-adevar, guys like that come once in a lifetime, but they come. And mine is here.
        Si nu mi l-a grabuit other girl pt ca he’s mine. Mine and only mine for 9 years, one month and 15 days.
        A vorbit egoista din mine. De fapt, nu l-a furat nimeni pt ca nu vrea el. Pt ca, la fel ca si mine, si-a gasit “bulgarasul de aur” – cum ne place noua sa spunem, si nu vrea alte tinichele.
        Am pe undeva un documentar f interesant pe care ti l-as recomanda: “Legile atractiei” parca se numeste. Demonstreaza la un moment dat (cu date stiintifice – ancefalograme and stuff) ca exista cupluri in care dragostea nu moare nici dupa 25 ani.

  4. Bloody Mary Said:

    Am o gramada de zile speciale🙂 Ziua de nastere, plus ca am doua nume de botez, ambele de sfinti, deci plus doua zile onomastice, la care se adauga bineinteles Craciunul🙂 Astea sunt cele importante, pe urma mai sunt Iepurasul de Paste, Anul Nou (optional, poate fi inclus in cadoul de Craciun), 1 Martie, 8 Martie, Dragobete, Valentine’s Day … oare am uitat ceva?🙂🙂🙂
    Acum serios vorbind, eu sa fiu in locul unui barbat si m-as lua cu mainile de cap🙂
    Cadouri semnificative primesc de ziua de nastere, una din zilele onomastice si Craciun. Restul trec si cu o floare din gradina🙂

  5. Mara Said:

    To respectul meu pentru aceste randuri!

  6. Lupul Said:

    Nu-mi place deloc sarbatoarea asta.

  7. Lilian Said:

    deja de mai mulți ani nu dăruiesc flori la 8 martie. o fac când îmi vine cheful. mai des de o dată în an🙂
    motive de sărbătoare sunt o sumedenie în an. nu e nevoie ca parlamentul să-mi decreteze starea de sărbătoare
    e cam trist în societatea în care de 8 martie bărbații se simt obligați să dăruiască flori și cadouri, să facă ceva deosebit (muza, precum se știe nu vine la comandă). e și mai trist că majoritatea bărbaților se îmbată în ziua respectivă. evident, având un scop nobil: VENERAREA FEMEII
    mi se pare tristă și o relație în care femeia așteaptă un an pt a fi felicitată, pt a simți o zi de sărbătoare, pt a se simți deosebită

  8. mie nu-mi place sarbatoarea de 8 martie din adolescenta. al meu stie clar ca nu suport sa primesc flori in aceasta zi, la fel cum stie ca pe 1 martie chiar astept sa fiu felicitata cu ocazia martisorului si venirii primaverii.

    dar alta e ideea mea – nu conteaza 1 sau 8 martie. daca una dintre aceste zile (sau oricare alta) este deosebita pentru femeie, nu vad de ce partenerul ei nu ar face ziua asta o sarbatoare pentru iubita sa, facand abstractie de conotatii, de cei din jur. pur si simplu pentru ca o iubeste si vrea sa o faca fericita.

  9. Lupul Said:

    Pentru ca in societatea noastra femeia trebuie are doua alternative: feminismul si mazochismul.
    Eu am ales sa fiu feminista, iar de 8 martie toata lumea incearca sa dea gunoiul sub pres, si sa-ti inchida gura cu niste flori acolo.
    http://www.zdg.md/editoriale/alina-radu-politica-femeile-si-homosexualii

  10. LILIANA Said:

    @lucifer, dragostea dureaza mai mult de 1,5 ani, teorie depasita🙂 , se manifesta ca pe-o sinusoida in continua crestere si descrestere, in functie de cum o alimentezi… Buchetul de flori are rostul lui si oricare alt detaliu pentru a hrani sentimentul!!!

  11. […] nu pentru că femeile ar umbla numai după bani, ci pentru că un bărbat zgârcit la bani este de regulă zgârcit şi la sentimente. Este insolvabil nu doar financiar, dar şi […]

  12. Wonderful, what a webpage it is! This webpage provides helpful information to us,
    keep it up.

  13. […] nu pentru că femeile ar umbla numai după bani, ci pentru că un bărbat zgârcit la bani este de regulă zgârcit şi la sentimente. Este insolvabil nu doar financiar, dar şi […]


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

