Cu dragoste II

Nu, eu asta nu am sa fac niciodată. Am afirmat eu sigură în ceea ce spun, cu o mimică care exprima dezgust, dispreţ şi orgoliu….într-o discuţie banală cu prietenele, despre sexul anal. Eram sigură că nu aveam să fac niciodată ceva care i-ar fi plăcut doar lui, mai mult care era să-mi provoace disconfort, poate durere chiar şi, în plus, putea fi periculos pentru sănătatea mea. În linii mari aveam dreptate. În sex am făcut întotdeauna doar ceea ce-mi place. Fără de sacrificii. Ceea ce nu aveam de unde şti este că sexul anal a devenit, cu timpul, una dintre fanteziile mele sexuale. Ştii momentele astea când faci sex deja de 5 minute şi îţi pare că acuş- acuş…totul e perfect, e nevoie doar să-şi dea seama singur să-ţi atingă sânul drept, ori să-ţi şoptească ceva romantic, ori poate vulgar, ori să-ţi sărute colţul gurii, ori să încetinească mişcările, să schimbe ritmul, să apese mai tare şi ideea asta devine obsesivă, şi de întorci aşa să-i fie comod, şi-i ghidezi mişcările şi dacă nu face tocmai ceea la ce te gândeşti, halal de orgasmul pe care l-ai avut . Uite, în cazul meu, ideea asta fixă, obsesivă, începuse la un moment dat să fie legată strict de sexul anal. În timp ce facem dragoste, era suficient să închid ochii, să-mi imaginez penisul lui penetrându-mi anusul şi Voila! Plăcerea nu se lăsa aşteptată. Problema e că imaginaţia nu te ţine sătul mult timp. Şi în ajutor au venit degetele lui. Mai întâi cele mai mici, apoi câte două. Penetrarea dublă,este, în general, o plăcere incomparabilă. Ideea devenea tot mai obsesivă, dar sincer, îmi părea ireal, ca un penis ca al lui să poată încăpea în anusul meu. Serios, până la sarcină, aveam uneori probleme şi cu sexul vaginal. Întotdeauna aveam nevoie de preludii îndelungate şi mişcări mai mult decât lente la început. Care sex anal?! LUI, însă începuseră să-i sclipească ochii la ideea mea. A cumpărat şi bile anale …pentru antrenamente :)…(personal nu le-am putut descoperi farmecul până la moment). Ca etapă importantă de antrenament, le recunosc , totuşi, meritul. Prima data a fost cu foarte mult lubrifiant, după cel mai excitant masaj posibil cu ulei frumos mirositor. Masajul tălpilor şi al feselor cu întrerupere pentru cunilingus cred că a avut cel mai bun efect. Oricum prima dată l-am acceptat pe jumătate. Chiar aşa, acompaniat de degetele care i se jucau cu clitorisul ,am avut un orgasm extraordinar. Dar , recunosc, şi un mic disconfort a doua zi. A doua oara l-am primit cu uşile deschise. A fost doar plăcere. Şi m-am convins că orgasmul anal e mult, mult mai puternic decât cel vaginal şi e sigur sută la sută. Da, poţi întâlni probleme la intrare, dar dacă e acolo deja, fără să fi întâlnit probleme(durere) pe drum, va fi plăcut fără îndoială! Momentul care se însuşeşte cel mai greu, când e vorba de sexul anal, este să te relaxezi. Dacă în sexul vaginal, pentru plăcere e nevoie de mişcări, forţă, energie. Aici trebuie să-ţi relaxezi fiecare muşchiuleţ şi să primeşti, DOAR să primeşti plăcere. Anume din acest motiv cea mai bună poziţie este întinsă pe burtă. Ei scriu că doggie-style e mai binevenită. Eu, însă mă îndoiesc că te poţi relaxa la fel de bine când stai în genunchi, coate sau palme. Eu nu prea pot. Spre dezamăgirea mea este aproape imposibil să faci sex anal agresiv. Mişcările prea accelerate îţi fac muşchii să se încordeze involuntar şi asta poate, în cel mai bun caz, provoca durere. Dar sexul anal dureros, te poate costa o intervenţie chirurgicală foarte neplăcută. În fine, sexual anal e unul foarte romantic, foarte relaxant, foarte plăcut, fără consecinţe(dacă e fără de durere) şi cu cele mai puternice orgasme pe care le-am simţit vreodată.

12 Comments »

  1. Eu am avut o senzatie de a pompa в никуда. Unica suprafata de contact asta-i sfincterul care ca o удавкэ imi bloca кровотокул pe toata lungimea penisului😦

    Постельная экзотика…

  2. robear18 Said:

    Welcome (to the) back ,M.Așteptam să scrii-D

  3. sunt de acord cu tine. totul depinde de penetrare. totusi si doggy e fain. si mai depinde si de persoana cu care faci sex anal. tre sa ai incredere in el🙂

  4. G Said:

    Whoa, thumbs up pentru sinceritate! Cuvant cu cuvant ma regasesc in povestea ta, pana la pozitia in care-i cel mai placut🙂. It’s uncanny…

    Eu am incercat cu alti doi parteneri inainte si desi intotdeauna mi-a placut sa fiu mangaiata acolo, actul in sine nu m-a adus la orgasm, eram prea self-conscious, mi s-a parut prea lunga si oarecum tehnica pregatirea, asa ca nu am mai insistat dupa cateva tentative…

    Cu ultimul am avut initial aceeasi reactie ca tine – e mai mare decat precedentii, deci no way this is going in there🙂. Dar… a fost cu totul altfel, foarte firesc, blew my mind and left me begging for more. Sexul anal face parte din meniul de baza acum, desi ramane totusi ceva special, deci nu regulat.

    Cred din ce in ce mai mult ca depinde si de raportul psihologic dintre parteneri. Noi avem un pic de dinamica dom/sub going on si cand suntem perfect aliniati in acel mental space anumite ritualuri pot deveni pur si simplu magice… Anal la 5 dimineata dupa o noapte intreaga de sex neintrerupt, cand toate simturile iti sunt in acelasi timp epuizate dar si ascutite la maxim… este o experienta absoluta pentru mine…

    Articolul asta (http://prettydumbthings.typepad.com/chelseagirl/2009/07/my-rejected-tail-piece-the-good-the-bad-and-the-anal.html) descrie la perfectie ce simt eu cand fac sex anal cu el, cel de acum. Anume acel “vid mintal” ma atrage si pe mine, foarte putine alte lucruri putandu-ma aduce in acea stare. Cred ca o sa-ti placa si tie cum e scris😉.

    Inca o data, te admir pentru sinceritatea cu care scrii. Keep that up.

    Puppies and rainbows,
    G

    P.S. Imi place mult si prietena ta W. What’s she up to? De ce nu mai scrie nimic?

    • mblowblog Said:

      🙂 la 5 dimineata , dupa o noapte intreaga de sex. Uite asta nu mi s-a mai intamplat demult🙂 te invidiez.
      W, este implicata in prea multe activitati.Si viata personala ii este atat de plina de evenimente, incat nu-i ramane timp sa si scrie🙂

      • G Said:

        hmm…. a sunat a boasting🙂. vroiam sa zic ca face parte din anumite chestii pe care noi doi le experimentam adesea la limita simturilor, nu ca ceva obisnuit.

        nu ai de ce sa ma invidiezi. deloc. sexul pana la 5 dimineata se intampla pentru ca noi ne vedem rar… si deci cand reusim sa fim impreuna 2-3 zile practic nu dormim :)… dar in rest e cam trist si greu de purtat, ca o permanenta dorinta nebuna nesatisfacuta…

  5. Aurelia Said:

    in sfirsit scrie cineva simplu si adevarat despre sex

  6. Emma Said:

    Off-topic: ieri pe la amiaza, la servici, trag cu coada ochiului intr-un blogroll “prilichniy” si vad cuvintul “blow”. Intrigata, dau click, citesc postul printre rinduri…holly f*ck, nevasta moldoveanca “indrazneste” sa scrie despre anal pe un blog, am trait s-o vad si pe asta! Inchid pagina, dar seara primul lucru pe care il fac, merg acasa si citesc toate posturile, descopar celalat personaj, mmm…naughty, my type…Mai pe scurt, termin de citit pe o nota de orgasm intelectual de zile mari. Pe usa intra omu’neu, my one and only, cu care ne haraisem de dimineata, sar pe el si fara nerusinare, facem un sex de impacare de rupem patul. Anyway, multumesc pentru influenta pozitiva pe care o ai asupra mea:)…si omu’neu iti multumeste,chiar daca nu stie inca…O sa te mai citesc

  7. anamaria Said:

    Faceti clisma inainte de sexul anal? intreb pt ca ca nu am facut niciodata sex anal ! Am 24 de ani si cam am o frustrare in sensul asta. Sotul meu tot incearca dar eu nu-i permit…. nu ma simt confortabil parca ma simt “plina” intelegeti la ce ma refer! Dar eu ca cred ca mai mult ca sigur trebuie facuta o spalatura anala. Voi cum procedati? Pentru ca nu vreau sa treaca anii pe langa mine si sa nu stiu ca am incercat, ca am experimentat. Multumesc

    • mblowblog Said:

      uneori da, alteori nu. Dar intotdeuna cu prezervativ🙂 Evident ca cu clisma e mai igienic si mai sigur. Dar ca pregatirile astea iti taie uneori din pofta🙂


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

