Bărbaţii cu iniţiativă.Există?

 “Am fost într-un restaurant superb care se află la în cel mai înalt loc din oraş, şi i-am facut cadou o husă foarte originala pentru telefon..pentru ca, ţi-am spus şi-a luat I -phone nou şi ele se deteriorează repede fără de husă şi-apoi am mers la el acasă şi …a fost extraordinar”..îmi povestea W entuziasmată despre ultima dintre pasiunile ei.

-El ce a facut pentru tine? Intervin eu cu intrebarea asta neclara şi aere de expert în căsnicie fericita…

Explic: W ştie să organizeze frumos orice eveniment, orice zi, orice secundă. E greu să te plictiseşti alături de ea. Întotdeauna îşi invită iubiţii în locuri noi, interesante, le face cadouri utile fara motiv, afla despre toate pasiunile lor ca să ştie cum să-I şocheze cu surprize neobişnuite. Şi le face pe toate din plăcere…în nici un caz pentru a face relaţia mai de lungă durată.

-Deci…ce a facut el pentru tine? El unde te-a invitat? Care a fost ultimul cadou pe care l-ai primit de la el? Te-a surprins cumva? Măcar ceva din ce aţi trăit voi a fost din iniţiativa lui?

Ştiu raspunsul şi totuşi insist. Da, uite eu am bzâcul ăsta de “priţesă nerealizată” că bărbaţii sunt cei care trebuie să lupte pentru o femeie, să o cucerească, să sacrifice ceva, să-l facă pe dracu în patru dar să-ţi demonstreze că tu eşti cea mai cea mai şi că e gata să facă orice pentru tine. Şi nu trebuie să-l rogi, să-l provoci, să te cerţi cu el să-l dai cu nasul în buchetele , biletele la teatru şi certificatele cadou ale vecinelor. Trebuie să-şi dea singur seama….Ca doar e atât de simplu. A trecut perioada luptelor cu zmeii şi a duelurilor, acum e nevoie doar să te gânseşti la femeia iubită şi să deschizi Internetul unde sunt oferte peste oferte.

W ştie că vrea să se simtă bine, şi dacă ar fi aşteptat un bărbat cu iniţiativă,  nu ar fi trăit nici jumătate dintre experienţele ei. Experienţa ei, care e ceva mai bogată decât a mea, spune că bărbaţi cu iniţiaivă nu prea există. Există , în schim bărbaţi care acceptă uşor iniţiative străine şi sunt în stare să plătească cel puţin partea lor.

Unicul bărbat cu iniţiativă pe care l-am întâlnit e al Danielei-cea mai tânără şi probabil cea mai frumoasă dintre prietenele mele. Un italian simpatic, aparent de vreo 40 de ani. Danielei îi place să povestească despre locurile în care merge cu iubitul ei şi despre cadourile extraordinare pe care i le face din iniţiativă proprie. Dar nu ştiu cât e de sinceră Daniela, pentru că 3 ani în urmă când locuia cu tăticu ştia foarte bine să spună „vreau”, „vreau acum” şi „ vreau imediat”. Şi asta mă face să cred că iubitul super inventiv al Danielei e inspirat oarecum de dorinţele, asupra cărora,Daniela nu oboseşte să insiste.

Bărbatul meu, nu e nici el unul cu iniţiativă în acest sens. Acceptă orice propunere de a mea în 2-3 săptămâni, pentru că eu nu am învăţat s-o fac cu cap. Eu îi reproşez că nu-i trece prin cap să mai ieşim uneori undeva. El aşteaptă să uit cearta ,după care vine cu faţa asta misterioasă care nu poate ascunde nimic, şi se face că nu are să-mi comunice nimic, apoi încearcă stângaci să-şi copie comportamentul obişnuit şi în final nu rezistă şi spune: Am cumpărat bilete la spectacolul acela care îţi place….adică am de gând să le cumpăr mîine dacă vrei şi nu ţi-ai făcut alte planuri…Apoi se uită atent la mine şi habar n-am ce vede, dar spune: Uite tu iar crezi că eu  decid să mergem undeva doar pentru că mi-ai reproşat. Da mie îmi place să petrecem timpul împreună. Apoi facem sex şi râdem de comportamentul nostru haios.

Lucrurile ar fi mult mai simple dacă aş cumpăra eu biletele…dar vezi dragă Doamne eu nu sunt bărbat. Sunt femeie şi vreau curtată, cucerită, …distrată nu pentru că nu mă descurc s-o fac singură, dar pentru că îmi place mai mult când o face el.

Noi femeile ne-am descurca mult mai bine să fim bărbaţi, a spus W şi eu sunt de acord cu ea.

 

 

7 Comments »

  1. calatoarea Said:

    Privesc Clona pentru nu stiu a cata oara. De fapt, mama priveste, pe cand eu mai trag cu ochiul. Si am vazut-o pe Ivette, o femeie cu initiativa pana la prostie adesea, care mereu iese cu ce vrea la urma.
    Si parca mi s-a facut pofta sa mai bat la cateva usi, asa… din politete😀. Poate ies cu ce vreau eu.

    Intrebarea e, unde este delimitarea intre initiativa si prostia femeii?

    Inca suntem de moda veche pentru ca barbatul sa faca primul pas? Sau suntem destul de moderne pentru a preface punctul barbatului intr-o virgula cu coada lunga?

  2. LILIANA Said:

    barbatii trebuie sa fie cu initiativa azi si in toate timpurile! asta nu trebuie sa depinda de moda, ei asa sunt construiti… e mai greu sa-i motivezi sa nu piarda initiativa si dupa atingerea scopului…

    • mblowblog Said:

      Eu încep sa cred ca nu prea sunt ei construiti cum ni se pare noua. Maidegraba e vorba despre reguli, moravuri, traditii. Pentru ca lor tot le plac surprizele, le place sa fie cuceriti si protejati si alintati si le plac mai degraba femeile indraznete si independente, mai ales din punct de vedere financiar🙂 tu câți bărbați cu inițiativa cunosti? Nu corneas despre profesie, bineinteles.

      • LILIANA Said:

        al meu e cu initiativa,

        altii nu ma intereseaza🙂 .

        initiativa e direct proportionala cu ineresul si la barbati, si la femei, daca nu-i interes, de unde poate aparea initiativa?

  3. Viorica Said:

    Daca inca era mai multa initiativa la inceputul casatoriei, apoi dupa aproape 10 ani tot dispare cu incetul si ma enerveaza foarte tare asta, exact asa cum spui tu vreau surprize, vreau sa fiu cucerita, distrata! De obicei daca vreau ceva si ii tot spun despre asta eventual o sa imi faca cadoul acesta, dar eu vreau ca el singur sa observe ce imi place si sa depuna ceva efort in a alege surpriza/cadoul care crede ca ma va impresiona! Ei macar bine ca majoritatea sint asa si nu doar al meu🙂

  4. Obiectivul este, fiind in acelasi timp femeie “sensibila si plapinda”, chiar si cu un barbat fara initiativa, de a sti cum sa-i sugerezi idei in asa fel incit pina la urma sa creada ca asta el a venit cu initiativa.. Adica, who cares cine a venit cu ideea, daca pina la urma face asa cum vrei tu si mai ales ca ii place si lui. Barbatii nu sunt mashini de indeplinit dorinte, daca vrei ceva trebuie sa le i-o spui, mai mult sau mai putin direct.

  5. k Said:

    de ce in momentul in care se uita in vitrina dupa un ceas, si-i curg ochii dupa el, tu il observi, apoi mergi de i-l cumperi si cand i-l daruiesti ai impresia ca e un copil de 5 ani caruia i-ai luat un ponei/bomboane/whatever, insa in momentul in care vezi tu ceva ce-ti place singurul lucru la care se gandeste: iati-l/o, si poate n-ai banii atunci, poate nu constituie o prioritate pentru tine acea chestie, insa in momentul in care zici ca o lasi pe mai tarziu, a si uitat. iar de ziua ta iti ia un buchet de flori, de pe colt si o cutie de ciocolata…. eu din cate stiu, nu mai traim in comunism, si ciocolatele se vand angro, in orice magazin, la orice colt de strada, de orice fel.
    sau face aluzii ca ti-ar lua un telefon ca al tau ii vechi, ca nu-i place, etc, si-i spui CLAR, RASPICAT, decateva ori la rand ca nu vrei altul, ca esti incantata de cel pe care-l ai, merge si-ti ia un telefon, si vine la tine cu aer super-satisfacut, ca vezi tu, Doamne, ce-a reusit el sa faca, si se asteapta sa reactionezi cu lacrimi de bucurie si tot tacamul, iar tu izbucnesti in lacrimi, dar nu de bucurie, si te intrebi: oare in ce limba i-am zis ca nu-mi doresc telefon nou???


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

