back to work

Back to work

Am absentat aici pentru că sunt prea prezentă în altă parte🙂 La noul loc de muncă. Sunt deja 4 luni de când lucrez într-o companie nouă, mare. Fac exact ceea ce-mi doream să fac şi am, din nou, un salariu decent😉

Am pus mari speranţe în revenirea mea la serviciu şi multe dintre ele s-au adeverit. Am scăpat de cele 5-6 kg în plus, mi-am reinnoit garderoba, port dinnou tocuri şi îmi reuşeşte totul foarte bine pe plan profesional. Nu ştiu cum o fi la unii, dar eu am un apetit sexual enorm atunci cand mă simt frumoasă şi am reuşite pe plan professional J În prima săptămână chiar începusem să am emoţii la gândul ce-ar putea ieşi din toată “energia asta pozitivă”, înconjurată de atâta admiraţie masculină  : ))…după o pauză de peste doi ani.

În următoarea săptămână m-am convins că din cel puţin 200 de bărbaţi super disponibili care mă înconjoară nu e nici unul care să mă atragă măcar puţin. O fi vârsta, ori poate într-adevăr prea puţini bărbaţi adevăraţi în jur. În fine, ceea la ce nu mă aşteptam deloc, e că noul loc de muncă  o să-mi consolideze opinia despre faptul că sunt o norocoasă. E deosebit de placut să realizezi , după 10 ani că ai făcut alegerea corectă. Şi dacă ar fi să mai aleg acum o dată, tot pe el l-aş alege. Deosebită senzaţie…

Tot aici am înţeles cât de important e sa nu mai fii singură la vârsta mea. Experienţa, nivelul la care ajungi la un moment dat îţi aduce foarte multe neplăceri, stres, negativism, concurenţă, bârfe, invidie ură, de la care te poţi adăposti doar în sânul unei femilii iubitoare. După o zi din astea, foarte complicată , care se încheie adesea după miezul nopţii, ai nevoie de multă înţelegere şi de… sex cu multă, multă pasiune şi dragoste.

Dincolo de toate trebuie să recunosc că o femeie casnică e, fără îndoială,o amantă mai bună decât o carieristă. Sexul cu mintea limpede şi odihnită e indubitabil mai bun decât atuci când îţi fulgeră prin minte idei despre dead-linuri, iar oboseala te face adesea să optezi pentru poziţia care necesită cel mai puţin efort şi timp. Deci iluziile despre faptul că pot fi super erou s-au spulberat. Salariul bun, reuşitele pe plan professional şi grija mai mare de aspectul fizic au redus considerabil din mâncarea caldă şi sexul de calitate.

Cu toate astea mă simt împlinită şi fericită.

5 Comments »

  1. bine ai revenit la servici si pe blog🙂

  2. olea Said:

    au, cruta😉 mă bucur pentru tine

  3. Ella Said:

    iti doresc multa bafta in tot ceea ce faci!!!!🙂

  4. calatoarea Said:

    Eu inca intru pe site site si tot astept posturi noi :)) de cand inca ai scris penultimult post, ca nu mai stiu cate luni au trecut🙂 Ma bucur ca te-ai intors la serviciu si esti fericita🙂

  5. olea Said:

    ehei, X, da ce mai faci? lasă lucru. mai scrie😀


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

